Jeg lurer på, for å kunne bestemme hvor en høyttaler (i et frontsett) skal plasseres i bilen, ser dere da på frekvensområdet på den? For å finne ut om en midbass passer best i dashen, døren eller kickpanelet feks? Hva ser dere da på og hvor er det da best å plassere det i forhold til frekvensområdet den skal jobbe med? Eller hører dere dere bare frem til det?
Å for å finne ut om en høyttaler spiller best on- eller off-axis, eller hvor den skal vinkles, er det bare å bruke ørene eller er det noen "tommelfinger-regler" å gå etter eller må man høre med produsenten etc...?
Kan godt være at det er noen dumme spm men man er nødt til å spør for å få svar Å hvis ikke dere mobber meg så har jeg flere spm også
Å for å finne ut om en høyttaler spiller best on- eller off-axis, eller hvor den skal vinkles, er det bare å bruke ørene eller er det noen "tommelfinger-regler" å gå etter eller må man høre med produsenten etc...?
Kan godt være at det er noen dumme spm men man er nødt til å spør for å få svar Å hvis ikke dere mobber meg så har jeg flere spm også
Comment