Announcement

Collapse
No announcement yet.

støy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • støy!

    i høst monterte jeg rockford anlegge i en golf, og når jeg skrudde på spiller'n så begynte basserne å vribrere konstant til jeg slo av spiller'n. men når jeg skrudde opp volumet så merka jeg ikke noe til støyet! hva kan dette være??
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

  • #2
    Hadde det samme problemet selv, og sånn er det den dag idag. Bilen står parket, siden det ikke er behagelig å kjøre med så mye bass

    Comment


    • #3
      Er nok linjeutgangen/e på spilleren som er gåen. Dette kan skyldes flere ting men en gjenganger er dårlig jording av eksterne forsterker/e
      Mvh.
      Bjørnar Kristiansen
      BK Caraudio
      48059681

      Comment


      • #4
        Originally posted by BK Caraudio View Post
        Er nok linjeutgangen/e på spilleren som er gåen. Dette kan skyldes flere ting men en gjenganger er dårlig jording av eksterne forsterker/e
        ok..

        men nå er det en lightning audio forsterker oppkoblet på en boss basskasse med to 10" og det spiller fint. ikke noen problemer med noen andre forsterkere heller! så jeg syntes dette er litt rart! og den rockford forsterkeren har jeg koblet opp i en mercedes og der er det ikke noe problemer! så jeg lurer på om det kan være strøm kablene eller no i golfen!?
        bilstereo pensjonist!

        golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

        Comment


        • #5
          er linjeutgangen din. hvis du jorder det ytterste laget på den røde eller den hvite ledningen på linjetgangen din til chassie på cd-spilleren så er det borte..

          Holder med bare en av ledningene på linjeutgangen din.
          det jeg gjorde var og ta en liten ledningsstump som jeg surra rundt det yterste laget også tredde jeg signalkabelen inpå så den satt sammen. Også tok jeg og teipa den etterpå..
          På cd-spilleren tok jeg og skrudde ut et klipps som holdt antenna på plass også la jeg bare ledningsstumpen rundt skruen føre jeg skrudde den sammen igjen.. Så da slipper du og høre at bassarn din lever sitt eget liv..

          Comment


          • #6
            okey..

            det er jo litt rart at det funker helt greit med annen forsterker da!? :S
            bilstereo pensjonist!

            golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

            Comment

            Working...
            X