Announcement

Collapse
No announcement yet.

bilstereo blad

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bilstereo blad

er det noen som har peiling på om det finnes noen blader om bilstereo?
    Eller er det noen som har linker til andre flotte bilstereoforum?

carduiomag.com
    pasmag.com
    auto hifi magazine
    for å nevne noen jeg kom på i farten..
    Prosjekt SQ Audi A3

Comment

Finnes det ingen norske bilstereoblad? Har ikke kikket, men om det finnes et bra et er det jo moro lesestoff
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Hm,har kjøpt og sett slike før.Men er lenge siden jeg kjøpte et slikt blad.Mulig de enda finnes da.

Comment

Lyd og Bilde ga i sin tid ut et eget bilstereoblad. Men det ble ikke så mange nummerne før det ble lagt på is. Også hadde vi Svenske Bilstereotidningen i Norge for en del år siden. Men hele bladet ble lagt ned og ingen nye har startet opp i skandinavia. Men det finnes flere i Tyskland, Italia, Sjekkia, Polen, Ungarn, Russland osv. Men litt plundrete med språket kanskje

Det er billig og enkelt å abbonere på de amerikanske. England tror jeg ikke har noe dedikert bilstereoblad for øyeblikket.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
            Finnes det ingen norske bilstereoblad? Har ikke kikket, men om det finnes et bra et er det jo moro lesestoff
            Bilstereoforbundet skal gi ut bladet Stereotyp. Første nummer er vel like om hjørnet

Mvh Morten
            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
            Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Noen som har noen dato? Vil det annonseres dato her på forumet?
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

det skal du ikke se bort ifra
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Blir sikkert annonsert her: http://www.bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=36
                  Mvh Morten
                  - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                  Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                  Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Hyggelig at bildet mitt av bygget blir brukt på fremsiden av magasinet StereoTyp til Bilstereoforbundet, men hadde satt pris på å få beskjed om det på forhånd egentlig......

Regner med at en liten oppmeksomhet i form av 1 nummer av StereoTyp kan ventes i min postkasse for mitt bidrag??
                    Mvh
                    Are
                    1994 Nissan Micra Super S
                    Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC

Comment

Holden Ejify-fotografen får nok ikke noe StereoTyp #1 i postkassa. Med andre ord; jeg tviler på første nummer vil se slik ut.

Comment

lol..så seriøst..
                        Mvh
                        Are

Comment

er et blad basert på frivillige og interesserte, så seriøst? nei.. gøy, ja..
                          www.eirikaspaas.com

Comment

Det er greit nok det, men ikke selve bladet jeg tenker på..

Det er benyttelse av andres bilder til en eller annen random oppsatt forside til noe man skal ta betalt for. Da uten å gi beskjed, noe som krever minimalt med innsats og ikke burde by på så mye hodebry at det går ut over eventuell fritid eller andre forpliktelser for ansvarlige for publiseringen.

Blir ikke sint heller vettu, bare veldig veldig skuffet..
                            Mvh
                            Are

Comment

eksisterer dette bladet nå ?
                              Bmw e34 520:
                              Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

Comment

Working...
                              X