Lyd og Bilde ga i sin tid ut et eget bilstereoblad. Men det ble ikke så mange nummerne før det ble lagt på is. Også hadde vi Svenske Bilstereotidningen i Norge for en del år siden. Men hele bladet ble lagt ned og ingen nye har startet opp i skandinavia. Men det finnes flere i Tyskland, Italia, Sjekkia, Polen, Ungarn, Russland osv. Men litt plundrete med språket kanskje
Det er billig og enkelt å abbonere på de amerikanske. England tror jeg ikke har noe dedikert bilstereoblad for øyeblikket.
Hyggelig at bildet mitt av bygget blir brukt på fremsiden av magasinet StereoTyp til Bilstereoforbundet, men hadde satt pris på å få beskjed om det på forhånd egentlig......
Regner med at en liten oppmeksomhet i form av 1 nummer av StereoTyp kan ventes i min postkasse for mitt bidrag??
Mvh
Are 1994 Nissan Micra Super S Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC
Det er greit nok det, men ikke selve bladet jeg tenker på..
Det er benyttelse av andres bilder til en eller annen random oppsatt forside til noe man skal ta betalt for. Da uten å gi beskjed, noe som krever minimalt med innsats og ikke burde by på så mye hodebry at det går ut over eventuell fritid eller andre forpliktelser for ansvarlige for publiseringen.
Blir ikke sint heller vettu, bare veldig veldig skuffet..
Mvh
Are 1994 Nissan Micra Super S Pioneer - Focal - Helix - Audison Connection - Exide Maxxima 900 DC
Comment