Av det jeg har hørt i andre biler, så er definitivt Soundstream XXX-15 absolutt høyest på lista. Syk, syk, syk dypbass. Fikk aldri vite hvordan bilen gjorde det på måleren, dessverre, men et så umenneskelig, fysisk trøkk fra en enkel 15" har jeg aldri hørt/følt noensinne. Gjorde et voldsomt inntrykk på meg, i alle fall.
Helt enig!
Jeg ble også veldig imponert over parametrene på det elementet, rett og slett et SQ element med vanvittig trykk!
Av andre elementer som jeg husker: ettpar Seas prototyper, åttetommer som spillte folk ut av bilen med en 25watt Soundstreamforsterker!
Fra toppen av hukommelsen: Boston Acoustics pro LF, Earthquake SWS-15, DD3515 og JBL GTI-15.
Mvh
Dag Johansen
"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Må være 8" subben fra Groundzero, makan til lyd i en så liten sub har ikke jeg vært borti før.
Folk trodde ikke på meg når jeg sa at jeg kun hadde en 8" baki kofferten
Sundown SA-10 står høyt på min liste. En kamerat har 2 stk i en Peugeot 306, klarer nesten ikke å sitte inni bilen pga trykket
CV Stroker PRO 15 er også veldig artig!
Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
Hifonics XX-Colossus II
Kinetik HC2400
Club 140dB +
Har hatt fryktlig mange elementer og det har vært endel skuffelser, men noen har gitt meg varige minner og gleder. Disse er mine morsomste elementer til nå.
Earthquake Holees 15 (2011 mod) Dette er den råest subben jeg noensinne har eid og hørt
Pioneer TS-W8102SPL
RE Audio XXX12
Alle Rockford Fosgate HX elementene
DD9515
Hertz HX380D
Alpine SWR15
JL Audio 13W7
MTX 9500 15"
JBL W15GTi
PPI Flat piston
Aura NRT-18
Gode gammle Stroker
Nye Stroker
Alpine SPR-17 komposett
Helix C62C komposett
Cadence CVL6 komposett
Helix RS6.3 komposett
MTX TCX komposett
Alpine SPX-17 PRO komposett
Kiicker SS komposett
JL Audio ZR650 komposett
Har ikke testa så mangen egentlig... men husker godt jeg hadde en 12" power acoustick fubr i en ganske bra kasse, som fikk kjørt seg en del, spillte dypt og trøkka bra i noen år.. men den lille 2" spolen blei sprengt i fillebiter med litt for mye effekt.......
Ellers har jeg testa å spillt i hjel en 10" gammal Cerwin vega sub med ett simpelt oppheng men målte 3-4 cm i slaglengde på elementet lever i bra stand enda.
Comment