Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 320d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BMW 320d

Hei.

viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråde, så beklager vist det er helt feil.

Jeg har en BMW 320d touring 2004 modell med proffesional navi og harman cardon anlegg med sub. synes dette gir for dårlig lyd og høytallerne "vrenger" seg med litt pådrag på volumet, basse er heller ikke noe serlig. Vil det holde og bytte ut forsterkeren, eller er det innstillingen som gjør at høytallerne "vrenger" seg?

Jeg har sett litt på Blaupunkt sin PnP THA 555 forsterker. hvordan vil dette funke i bilen?
    Noen som kan anbefale høytallere til meg. Er et 3 veis system framme, 2 veis i bakdøren og to 6*9 trur jeg som fuingerer som subber i bagsejen. Vet ikke dimensjon på nån høytaller da jeg ikke har hatt oppe å sett på dette.

Pris klassen burde ikke vere så veldig høy.

Takker masse for svar.

Får du klikke/skrapelyder, eller skurrer det?

Comment

Kjøpte meg en 320D E46 sedan på fredag selv med Harman Kardon anlegg og jeg må jo si jeg ble veldig positivt overaska over kvalitet på lyden.. Såklart ikke noe voldsomt bass trykk men ellers var det jo kjempe..

Comment

Originally posted by Pappa View Post
        Får du klikke/skrapelyder, eller skurrer det?
        Nei ingen sånne lyder, høres mere ut som en slags buldre lyd. litt vanskjelig og forklare.. kan være at jeg har innstillingene helt på tyttebær tur.

AudioCustom
        Kjøpte meg en 320D E46 sedan på fredag selv med Harman Kardon anlegg og jeg må jo si jeg ble veldig positivt overaska over kvalitet på lyden.. Såklart ikke noe voldsomt bass trykk men ellers var det jo kjempe..
        Lyden er bra når man spiller normalt og litt pådrag på volumet, men synest liksom det mangler noe på toppen..

ingen som vet om Blaupunkt forsterkeren hvil hjelpe på?? må vel ha en 5 kanals forsterker på dette annlegget da det er 6 sett med høytallere.. er vel 12 høytallere total trur jeg..

er ganske så blå på stero så trenger litt hjelp

Comment

Noen som vet om det går ant og koble en vanlg sub til denne? eller må jeg ha en forsterker til?

Comment

Originally posted by Steffen_82 View Post
            Nei ingen sånne lyder, høres mere ut som en slags buldre lyd. litt vanskjelig og forklare.. kan være at jeg har innstillingene helt på tyttebær tur.
            Høres kanskje ut som om du har litt lite forsterkerkraft ja, ihvertfall hvis det er slik "brumming" jeg tenker på. Men høyttalerne dine er nok ikke laget for å tåle så mye mer enn forsterkeren leverer, så hvis du skal bytte en bør du nok bytte begge..

Comment

Originally posted by Pappa View Post
              Høres kanskje ut som om du har litt lite forsterkerkraft ja, ihvertfall hvis det er slik "brumming" jeg tenker på. Men høyttalerne dine er nok ikke laget for å tåle så mye mer enn forsterkeren leverer, så hvis du skal bytte en bør du nok bytte begge..
              har tenkt tanken jeg også.. vet ikkje hva den orginale harman cardon forsterkeren yter.. har tenkt og bytte reste av høytallerne også etterhvert. har tenkt på hertz, lest mye bra om disse..

Comment

Working...
              X