joa, hvis frontsettet ditt har en "mellomtone" som ser ut som en forminsket monsterbass, så mulig
Nettopp det ja
En liten ting, om du skal la ramma til en sub peke ut, med magnet og koblinger og alt det der, så hadde jeg brukt så feit kabel som mulig, kun for syns skyld
Nei, det er omvendt. Om man bruker lampettkabel er ikke nøye, bare den er tykk nok. Hvis man vil sette det på spissen da. Tykkelsen har alt å si.
Hm, kunne denne misforståes?
En gang til: Hvis man har 2 x 0,75 mm2 når det trengs 2 x 2,5 mm2, da har man gjort feil. Trengs det 2 x 2,5 mm2 er det samme pokker hva slags høyttalerkabel man bruker bare man har 2 x 2,5 mm2.
Og; Er det ikke målbar forskjell er det ikke hørbar heller.
En gang til: Hvis man har 2 x 0,75 mm2 når det trengs 2 x 2,5 mm2, da har man gjort feil. Trengs det 2 x 2,5 mm2 er det samme pokker hva slags høyttalerkabel man bruker bare man har 2 x 2,5 mm2.
Og; Er det ikke målbar forskjell er det ikke hørbar heller.
Enig. Leste nok innlegget ditt litt fort. Jeg fikk det for meg at jeg leste jo tykkere jo bedre og det er ikke riktig Men nå har gutten fått seg fin kabel, så da er jo saken biff
Enig. Leste nok innlegget ditt litt fort. Jeg fikk det for meg at jeg leste jo tykkere jo bedre og det er ikke riktig Men nå har gutten fått seg fin kabel, så da er jo saken biff
Nå bruker jeg ikke lampettledning heller til framsystemet, kjøpte 2x2,5mm2 kabel fra deg da. Skal jo se skikkelig ut også da.
Men til sub ville jeg brukt 6 mm2, ihvertfall når man begynner å snakke om 1000+ watt.
Nå bruker jeg ikke lampettledning heller til framsystemet, kjøpte 2x2,5mm2 kabel fra deg da. Skal jo se skikkelig ut også da.
Men til sub ville jeg brukt 6 mm2, ihvertfall når man begynner å snakke om 1000+ watt.
Dette blir litt som med bildekk. Er bilen din typegodkjent med Z merkede dekk, så får du den ikke godkjent med T merkede dekk, bare fordi du "aldri" kommer til å kjøre fortere enn 120km/t.
Dimensjoner etter hva utstyret kan levere, ikke etter hva DU kommer til å bruke av det. Ser poenget ditt der
Comment