Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygge anlegg i S6 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bygge anlegg i S6 Avant

Har tenkt å kjøpe meg ett greit anlegg fra Rockford til rundt 20 000 til å ha i bilen min,en Audi S6 95 modell...Kunne tenkt meg å felt ned anlegget i gulvet bak,altså bagasjerommet,slik at jeg likevel har plassen til rådighet..
    Ikke for jålete men stilfult og pent gjort..Noen som vet om noen som gjør dette meget bra og til en bra pris?For en som har peil er vel dette fort gjort?

RF-anlegg og ferdig installert for 20 000, det som er planen?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Nei nei nei

Nei,jeg har fått tilbud på ett anlegg til rundt 17000kr...Installering og bygging baki ved siden av...Noen å anbefale og vet du ca pris??
      BRL sverige tar 600 kr timen

Comment

Hadde vi hatt tid kunne vi sikkert tatt det, men da hadde det ikke blitt RF om VI skulle levere utstyr også.

Spørs hvor avansert du skal ha det gjort, derfor kan jeg ikke komme med noen eksakt pris.
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Tid,pris osv

Originally posted by Typhon View Post
          Hadde vi hatt tid kunne vi sikkert tatt det, men da hadde det ikke blitt RF om VI skulle levere utstyr også.

Spørs hvor avansert du skal ha det gjort, derfor kan jeg ikke komme med noen eksakt pris.
          Prisen er jo det som spiller inn her for min del..For meg er det det i motoren som blir 1 prioritet så anlegget er ikke så viktig for meg.
          Nå vet ikke jeg hva du har gjort tidligere for andre eller deg selv,men kort sagt,så vil jeg ha anlegget baki kofferten,felt ned i gulvet der,med mulighet for å fortsatt ha god plass.Gjerne beholde hele flaten der fortsatt ved å bygge opp gulvet eller noe

Comment

Hva med å legge ut hva du har fått tilbud på av RF?

Vedder på at du kan få rimelig fete komponenter fra andre merker for samma prisen.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

Comment

Audi S6 avant

Originally posted by neptyr View Post

Vedder på at du kan få rimelig fete komponenter fra andre merker for samma prisen.
              Det husker jeg ikke eksakt i farta...er 2x12 " RF power elementer,det samme i høytalere inni bilen,foran og bak,og RF monoblokk og forsterker ved siden av...
              Men jeg la ut innlegget for å få tilbud,forslag,komme i kontakt med noen som kan gjøre jobben for meg mot betaling

Comment

Ta deg en tur innom oss i Tønsberg, så kan vi gi et prisoverslag på monteringen. Med eller uten utstyr.
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Anlegg i Audi S6 stv

Originally posted by InstallBay View Post
                  Ta deg en tur innom oss i Tønsberg, så kan vi gi et prisoverslag på monteringen. Med eller uten utstyr.
                  Har du noe å vise til??Litt langt å kjøre for meg bare for å få ett overslag.
                  Har du en ca pris til meg dette vil ta?En sum jeg bør belage meg på??
                  Gjerne noen bilder også

Comment

De har peiling begge to Bjerka;D

Comment

Originally posted by Bjerka View Post
                      Har du noe å vise til??Litt langt å kjøre for meg bare for å få ett overslag.
                      Har du en ca pris til meg dette vil ta?En sum jeg bør belage meg på??
                      Gjerne noen bilder også
                      Du får se deg litt rundt i prosjekttrådene, så ser du kanskje noen bygg som du liker. Til inspirasjon. For uten å se jobben, så kan vi ikke gi deg noe overslag, dessverre. Du vet sikkert selv sånn ca hva utstyr du vil ha. Og ofte er byggingen like mye som selve utstyret. Bare som en pekepin.

Også kan du se på InstallBay Hamar og Tønsbergs prosjekttråder, så ser du litt av hva vi kan gjøre.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

RF anlegg

Originally posted by neptyr View Post

T8004 - Rockford Fosgate 4x200W forsterker

T10001BD - Rockford Fosgate 1x1000W forsterker

T162S - Rockford Fosgate Power 6 1/2"

T152S - Rockford Fosgate Power 5,25"

2 stk T112D4 - Rockford Fosgate 12" subwoofer

Tror dette blir bra jeg

Comment

Jeg ville ikke brukt 20store lapper på Rockford idag.. Rockford er ikke det samma som det var på 90tallet..

Jeg syns Rockford ikke lever opp til det dem var pr idag... Det selges bare pga navnet/produktet er kjent...

Min mening er dem crap...

Høre på de proffene som kan dette og DU vil få mye bedre anlegg for de 20lappene som spiller meget bra SQ + høyt i tilegg..

Det er min meing i alle fall...

Comment

Må si meg enig der, 20lapper i RF er som å bruke 10 lapper i ett annet merke...
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

Comment

Gjort er gjort

Comment

Working...
                              X