Announcement

Collapse
No announcement yet.

jenger til frontplata på basskassa??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jenger til frontplata på basskassa??

    jeg mener og huske at jeg så noen som hadde satt på sånne blanke tapper med jenger i bak frontplata på noen basskasser.
    Er jo jævla greit hvis basseren blir skrud mange ganger inn og ut.
    Men hvor får jeg tak i sånne a??

  • #2
    Innslagsmutter heter det. Fåes på clas ohlson, og enkelte andre steder de selger slikt.
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      biltema f.eks.... 17kr for 10stk....
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • #4
        Originally posted by biffen071278 View Post
        biltema f.eks.... 17kr for 10stk....
        ja.. da blir det en tur på bilteme til uka er bare 10min og kjøre

        Comment


        • #5
          Kjøp M5 islagsmutter og M5 maskinskruer. Da bør det sitte ganske bra Husk at du må borre opp hull til skruene først og slå mutterne fast bak plata.. det kan bli litt køddent hvis kassa di allerede er ferdig.

          Comment


          • #6
            Om kassa er ferdig skrur du de inn med drill.. Bare legg stor nok skive på frem siden og hold igjen mutteren med tang på baksiden.. Har ikke gjort anna jeg. Litt av grunnen er også at klørne kan bøye seg ved litt for ivrig banking.
            sound.vision.soul

            Type R

            Comment


            • #7
              Originally posted by LLH View Post
              Om kassa er ferdig skrur du de inn med drill.. Bare legg stor nok skive på frem siden og hold igjen mutteren med tang på baksiden.. Har ikke gjort anna jeg. Litt av grunnen er også at klørne kan bøye seg ved litt for ivrig banking.
              Det var lurt Man lærer hver dag

              Comment


              • #8
                jeg bruker m6 på focal elementet. men jeg skrudde bare mutterene på plass for så å banke de inn siste mm. riktignok sponkasse jeg har da..
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment

                Working...
                X