Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekking av lister med...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekking av lister med...

    Tenkte jeg skulle trekke ei interiør list og evt armlenene på dørene i bilen.

    Her har dere et bilde av interiøret


    Det er ikkje ifra min bil, men ser identisk ut bortsett ifra at jeg har noen stygge plastlister i midten der. (De som skal trekkes).

    Skal ordne noe til en ISO-spiller der i midten så trekking eller lakking blir nødvendig.

    Spørsmålet er egentlig om stoff/vinyl tips! Vil helst ha en farge som er lysere eller noe slags for for blank sort lakkering. Ideas people?

  • #2
    Sort blank bildekorfolie. Bygger lite, enkel å montere (og ikke minst demontere, etterlater ingen limrester) og strekkes enkelt ved hjelp av en vanlig hårføner Stikk innom et bildekorfirma og spør om de har noen passende rester du kan få, eller få dem til å kutte av en passende bit. Bør ikke koste mer enn en hundrelapp eller to.

    EDIT: bruk BILDEKORFOLIE, ikke billigfolie fra bokhandel e.l. Den får du IKKE av uten klabb og klin, den blir sprø med tiden og etterlater seg limsøl.

    EDIT 2: vil du gjøre det mer fancy kan du finne et tøft mønster e.l. i vektorformat (søk f.eks. på "vector pattern" på StockExpert. Koster som regel $10-15 per motiv) og få dekorfirmaet til å skjære eller plotte det på folien som du så monterer. Det er MYE muligheter med folie
    Last edited by epifant; 07-05-2008, 00:46.

    Comment


    • #3
      Jeg har trukket mine lister i grønn alcantara. Gikk greit med passform etterpå. Men måtte file ut hullene til vindusheisene for å få bryterene igjenom igjen.
      Mvh
      Stig Johansson

      Comment

      Working...
      X