Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til kjøp av monoblokk + komponentsett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til kjøp av monoblokk + komponentsett

    Heisann!
    Driver å skal ha inn noe annlegg i bilen, å kunne da trengt litt hjelp

    Det jeg har som jeg skal bruke er:
    Alpine CDA-9812RB spiller og 2x 10" boxter pro eliminator subber (skal vel være 500w rms hver, om det har noe å si)

    Tenkte å kjøpe ei monoblokk til subbene + ett komponentsett (5.25 / 13 cm) som i første omgang blir drevet av spiller, men kan kobles opp mot forsterker senere, hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe på mere

    Vil jo helst ha grei lyd billigst mulig, så er igrunnen litt usikker på hvor mye jeg vil legge i dette her... Men tar gjerne imot litt forskjellige forslag på oppsett til forskjellig prislapp

    Takknemlig for alle svar

    - Daniel
    1989 Volvo 740 GL

  • #2
    dynabel 4501 er cel en grei forsterker til dette
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

    Comment


    • #3
      Originally posted by daruu View Post
      Heisann!
      Driver å skal ha inn noe annlegg i bilen, å kunne da trengt litt hjelp

      Det jeg har som jeg skal bruke er:
      Alpine CDA-9812RB spiller og 2x 10" boxter pro eliminator subber (skal vel være 500w rms hver, om det har noe å si)

      Tenkte å kjøpe ei monoblokk til subbene + ett komponentsett (5.25 / 13 cm) som i første omgang blir drevet av spiller, men kan kobles opp mot forsterker senere, hvis jeg bestemmer meg for å kjøpe på mere

      Vil jo helst ha grei lyd billigst mulig, så er igrunnen litt usikker på hvor mye jeg vil legge i dette her... Men tar gjerne imot litt forskjellige forslag på oppsett til forskjellig prislapp

      Takknemlig for alle svar

      - Daniel
      Hvor mange ohm er dine boxter pro eliminator på da?
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        Jeg mener det skal være 4 ohm

        Har sett litt på dynabel ja, og er ikke utenkelig at jeg går for det
        1989 Volvo 740 GL

        Comment

        Working...
        X