Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker til hertz hx250d

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har fått tilbud på en memphis forsterker også, den skal levere 500w rms i 2ohm. Erfaringer med memphis?

    Comment


    • #17
      det er vel det team reloud bruker i db drag(noen av dem) så er vel gode saker det.
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • #18
        Om noen har mono forsterkere tilsalgs til rundt 2000,- så send en pm. Er åpent for alt, eneste kravet er minimum 500w rms.

        Installbay:
        Jeg sku hatt en refleksport til kassen min, den havner på 25L og dag sa jeg sku ha en port på 3tommer(7cm i diameter innvendig) og 27-30cm lang Hvor lang er leveringstiden på en sånn port? Skulle også hatt noe dempemateriale til å dempe bagasjerommet, da det høres ut som bilen holder på å vibrerefra hverandre med den gamle 12ern jeg hadde liggende, tørr ikke tenke på hvordan det blir med hx250d'en da.
        http://installbay.no/popup_image.php?pID=535&invis=0
        Er dette et batteri som kan erstatte det som allerede står i audien min? Eller blir det for kraftig/svakt?
        Last edited by stiffmast; 12-05-2008, 23:33.

        Comment


        • #19
          Ville nok kjøpt direkte fra USA selv, fremfor å kjøpe til høyere pris fra Finn.no gitt...

          Pioneer Premier PRS-D1100M fra Sonicelectronix.com: 294 dollar inkludert frakt, noe som blir 1489 NOK. Inkludert mva havner du på 1861 NOK pluss et eventuelt fortollingsgebyr på ca. 180 kroner.

          Comment


          • #20
            Originally posted by epifant View Post
            Ville nok kjøpt direkte fra USA selv, fremfor å kjøpe til høyere pris fra Finn.no gitt...

            Pioneer Premier PRS-D1100M fra Sonicelectronix.com: 294 dollar inkludert frakt, noe som blir 1489 NOK. Inkludert mva havner du på 1861 NOK pluss et eventuelt fortollingsgebyr på ca. 180 kroner.
            Det er jeg enig i.
            Vet du noe om leveringstiden fra usa til norge? Og du skriver eventuelt fortollingsgebyr, kommer ikke det uansett?

            Comment


            • #21
              Klikk på "get shipping quote" på linken, står rett under prisen. Da kommer antatt leveringstid frem

              Fortollingsgebyr tilkommer uansett ja, dårlig formulert av meg.

              Comment


              • #22
                Hvordan fungerer det om jeg skal importere? Jeg betaler vell ampen+frakten til siden jeg bestiller fra, men hvem betaler jeg fortollingsgebyr og norsk mva til?
                Hvordan fungerer det når jeg skal importere? Hva er mvaen i usa?

                Comment


                • #23
                  Sletta det ene innlegget jeg

                  Men!

                  1: amp+frakt betaler du til bedriften
                  2: Momsen i usa er variabel fra stat til stat
                  3: Du må muligens fortolle og momsen den til staten, da blir det 25% av hva frakt og amp kosta

                  Dekker vel det meste?
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #24
                    Å importere er ikke noen big deal.

                    - varens pris og frakt betales til butikken du handler av. Betalingsmåten kan variere fra butikk til butikk, men PayPal og kredittkort er de to vanligste måtene. Send en mail til den aktuelle butikken om du har spørsmål angående betaling

                    - varen sendes til Norge, hvor en speditør (FedEx, TNT, DHL, Posten) overtar og sender pakken hjem til deg. Fortollingsgebyr og norsk moms betales til speditøren når den leveres eller når du henter den selv.

                    EDIT: Rolf kom før meg ja, men svarene våre utfyller hverandre ganske bra

                    Comment


                    • #25
                      Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet

                      Comment

                      Working...
                      X