Announcement

Collapse
No announcement yet.

subwoofer til bf4501?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • subwoofer til bf4501?

    Hei!

    Har kjøpt mej en dynabel bf4501 forsterker og lurer på ka subwoofer som kan være passande til den?

    God lyd, kraftig trykk og volum e viktig!

    Har sett en del på dy9812, dy9412 og seas sw300. Noken erfaringar?

    dy9812 er mest aktuell. Burde eg gå for lukka eller porta kasse?

    Takknemlig for alle svar
    Dynabel - Soundstream - Pioneer

  • #2
    Originally posted by lydmester View Post
    Hei!

    Har kjøpt mej en dynabel bf4501 forsterker og lurer på ka subwoofer som kan være passande til den?

    God lyd, kraftig trykk og volum e viktig!

    Har sett en del på dy9812, dy9412 og seas sw300. Noken erfaringar?

    dy9812 er mest aktuell. Burde eg gå for lukka eller porta kasse?

    Takknemlig for alle svar
    Hva med to 12" Alpine type r? Det funka ikke så verst...
    Men Seas subene er også nais.
    Øyvind Kalbækken

    Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

    Comment


    • #3
      Har vurdert 12" alpine type R. Har berre plass til 1. Korleis vil den være oppmot dei andre? Seas sw300 virka også veldig bra, men føle ej burde ha to for å få nok volum... Så er nok 9812 som er mest aktuell
      Dynabel - Soundstream - Pioneer

      Comment


      • #4
        Jeg har hatt Alpine R og var fornøyd med dette. Spille ganske høyt og ganske pent
        Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

        Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
        Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

        Comment


        • #5
          Noken so kan hjelpe mej med kassevalg til henholdsvis dy9812 og alpine R 12"? Vurderer sterkt bandpass-kasse, men har ikkje så mykje plass, maks 50 liter... Noken so har gode erfaringar? 9812 står fortsatt høgst på ønskelista, men alpine virkar også veldig bra, så vil gjerne ha respons
          Dynabel - Soundstream - Pioneer

          Comment


          • #6
            Originally posted by lydmester View Post
            Noken so kan hjelpe mej med kassevalg til henholdsvis dy9812 og alpine R 12"? Vurderer sterkt bandpass-kasse, men har ikkje så mykje plass, maks 50 liter... Noken so har gode erfaringar? 9812 står fortsatt høgst på ønskelista, men alpine virkar også veldig bra, så vil gjerne ha respons
            Har selv 9812, og vill ambefale den. jeg har ca. 45l portet kasse, som er tunet til ca 40Hz.
            Audi A6 Avant 2.5tdi Quattro

            Comment


            • #7
              Noken so he noke å sei om Soundstream Reference R1 12 ?
              Virka bra! skal være god SQ med bra bass=D ?
              Dynabel - Soundstream - Pioneer

              Comment


              • #8
                Det stemmer bra det, det er en skikkelig tøff bass som er byggd for å spille pent. Veil prisen på den er høy. Tror det var snakk om en 8-9 lapper for 12" veil. Har noen selv da jeg vurder å bruke de i prosjektbilen min. Det virker som de er meget godt bygd sammen.
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #9
                  Då har eg bestillt Så snart er eg den heldige eigar av norges første Soundstream Reference R1 12" =D
                  Dynabel - Soundstream - Pioneer

                  Comment

                  Working...
                  X