Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipod interface

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ipod interface

    Noen som vet hvor de selger en Ipodinterface som kobles ved cd veksler inntgangen, men som OGSÅ gir ut rca, slik at jeg kan koble til forsterker?

    har orginalt anlegg i seat'en min å det er ikke mulig å bytte den ut da hele midt konsolet henger sammen

  • #2
    Originally posted by SeatR View Post
    Noen som vet hvor de selger en Ipodinterface som kobles ved cd veksler inntgangen, men som OGSÅ gir ut rca, slik at jeg kan koble til forsterker?

    har orginalt anlegg i seat'en min å det er ikke mulig å bytte den ut da hele midt konsolet henger sammen
    Heisan. Da vil du få et nytt problem. Du vil ikke ha noen volumjustering av signalet som går til forsterker.
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

    Comment


    • #3
      fan eg tenkte på nettopp akkurat det, noen som har en annen god løsning på dette da `?

      Comment


      • #4
        ipod interface, harman kardon tingen elns, så kjører du en høynivå til lavnivå konverterting.

        http://mobile.jlaudio.com/products_c...php?page_id=94

        Denne f.eks.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          hvordan funker den der da neptyr?

          Comment


          • #6
            kobler tar de orginale høytalerkablene fra orginalspilleren og plugger rett i boksen
            så får du signal du kan bruke på forsterkere =)
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Du kan også bruke et lite potmeter med innebygget av/på-bryter du kan koble på remotekabelen. Jeg fikk 6 samples gratis av Alps bare ved å spørre pent. Har dessverre gitt bort alle, hvis ikke kunne jeg sendt deg ett

              Comment


              • #8
                Originally posted by neptyr View Post
                kobler tar de orginale høytalerkablene fra orginalspilleren og plugger rett i boksen
                så får du signal du kan bruke på forsterkere =)
                en slags omformer da? blir det noe bra kvalitet på lyden av slikt da =)

                Comment

                Working...
                X