noen her som har prøvd elementet som kan si noe om det??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hertz HXS 300D bra SQ???
Collapse
X
-
Originally posted by Alpine306 View Postnoen her som har prøvd elementet som kan si noe om det??
Som en følge av dette har den noe høyere bevegelig masse og dermed lavere resonansfrekvens.
Men for å svare på spørsmålet ditt; Ja det har bra SQ!
Jeg vil anbefale deg bassreflekskasse til det elementet, 50 liter tunet til rundt 34-38Hz.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
-
Originally posted by golfnos View Posthei dag anbefalte liter til 2 hx250d i bassreflex og hvor store rør? beklager ot
Hei.
ca.55liter, med 2stk 3" porter, ca.28cm. lange!
Gi meg noen mål du så skal jeg bygge jeg!
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
knall på det "smaleste" mellom hjulbuene er det 106cm bredde. dybde helst så liten som mulig
hadde vært fett om den så ca slik ut som dette på denne siden
http://www.bilstereoforumet.no/showt...p?t=22&page=37
Comment
-
takk for svar!!!
dere har hjulpet meg med neste spm oxo...lurte litt på åssen trykket blir med HXSen vs to HX250...HXS har jo mye høyere følsomhet
hva ville dere valgt lissom???Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids
Comment
-
Originally posted by Alpine306 View Posttakk for svar!!!
dere har hjulpet meg med neste spm oxo...lurte litt på åssen trykket blir med HXSen vs to HX250...HXS har jo mye høyere følsomhet
hva ville dere valgt lissom???
Husk at dobbel 2 ohm svingspole i paralell trekker 4 ganger så mye strøm fra forsterkeren kontra en enkel 4ohm spole.
For ren trøkk og morro er jo en stk. HXS-300 i riktig kasse, koblet opp mot en god monblokk ganske underholdende.
Mvh
Comment
Comment