Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan kan jeg fikse dette *feilen er funnet*(men ingen aning om hvordan fikse det)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan kan jeg fikse dette *feilen er funnet*(men ingen aning om hvordan fikse det)

    Jeg har et problem med anlegget at det hakker når jeg spiller høyt
    men med en gang jeg drar spilleren ut og holder den i handa så funker det å spille så høyt jeg vil

    så med andre ord så er det spilleren som ikke tåler all ristinga
    er det noen måte å fikse dette på?
    kan jo ikke sitte å holde spilleren i handa for allltid
    Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

  • #2
    Originally posted by Andy89 View Post
    Jeg har et problem med anlegget at det hakker når jeg spiller høyt
    men med en gang jeg drar spilleren ut og holder den i handa så funker det å spille så høyt jeg vil

    så med andre ord så er det spilleren som ikke tåler all ristinga
    er det noen måte å fikse dette på?
    kan jo ikke sitte å holde spilleren i handa for allltid
    Jeg har et lignende problem, men jeg har ikke prøvd å ta ut spilleren og holde den i hånda..Hold meg oppdatert hvis du finner ut av det

    Comment


    • #3
      Det skal jeg gjøre
      syntes det er merkelig at pioneer har 6000 veil pris på denne spilleren, men alikevel så kan plata hoppe (p88rs)
      merker den hopper on jeg treffer et hull i veien eller lignende
      Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

      Comment


      • #4
        Hmm det virker da veldig rart, har aldri opplevd hakking pga dumpler og bevegelser i bilen men noen som helst av Pioneerspillerene jeg har brukt i bilen min (6800, 6900IB, 5900DVD, P88RS-II), og bilen min er ganske stiv og humpete når jeg kjører.. Da må det være noe galt med bilen eller monteringa, selv om det ikke er mye som kan monteres galt når det gjelder spiller... Eller rett og slett spilleren det er en feil på..

        Forresten, gjelder dette ved spilling av orginal cder? Er det dine egne brente plater kan det være varierene kvalitet på disse, samt det kan ha noe med problemet å gjøre, ikke at jeg har opplevd det med mine brente cder.. men bare en tanke..
        1993 BMW 318is coupe

        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

        Comment


        • #5
          hmmm kan jo teste vanlige plater
          kjører kun brente plater ja og ipod og kommer hakk ved bruk av ipod også
          vet at klovnster her på forumet hadde samme problem (håper han ser tråden snart)

          men så forstår jeg ikke hvorfor det kan være mine brente cd'er som gjør det når de funker når jeg holder spilleren i handa
          også er det jo mulig de har fikset dette på p88rs-II som du har
          Last edited by Andy89; 14-05-2008, 14:38.
          Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

          Comment


          • #6
            Om den hakker med iPod også vil jeg si det er noe galt med selve spilleren. Ved avspilling fra iPod spiller man i realiteten fra en buffer, harddisken spinner ikke hele tiden og det er ingen grunn til at kraftige vibrasjoner skal fremkalle slike symptomer. Det kan selvsagt være to uavhengige årsaker som tilfeldigvis gir seg til kjenne samtidig, men...

            Comment


            • #7
              jeg har et tips til dere begge : Skru ned

              Comment


              • #8
                Originally posted by epifant View Post
                Om den hakker med iPod også vil jeg si det er noe galt med selve spilleren. Ved avspilling fra iPod spiller man i realiteten fra en buffer, harddisken spinner ikke hele tiden og det er ingen grunn til at kraftige vibrasjoner skal fremkalle slike symptomer. Det kan selvsagt være to uavhengige årsaker som tilfeldigvis gir seg til kjenne samtidig, men...
                eller................nå ble jeg skeptisk
                ble så skeptisk at jeg gikk ut å testa :P
                den hakker apsolutt ingenting med ipod
                og min ipod har ikke hardisk men flashminne, har ipod nano

                fikk testa med en orginal cd, men det var ikke så mye bass i den at det gjorde noe så fikk ikke noe hakking
                skal prøve å få kjøpt meg en god cd en dag så jeg får testa

                svar til Henning- : Det er ikke en mulighet
                Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

                Comment


                • #9
                  Har du tilkoblet høytallere rett på spilleren? Bare tenkte at kanskje du fikk et spenningsfall om du ga på for mye guffe.... Ikke at det har noe å si på humper i veien da...
                  Reinhardt

                  Comment


                  • #10
                    nei har egen forsterker till alle høyt i hele bilen
                    og det hakker når jeg slår i dekselet som spilleren henger i
                    så har ingenting med for mye guffe å gjøre

                    men ja får spenningfall når jeg gir på endel

                    EDIT:
                    men det virker som om det har noe med strømmen og gjøre dette
                    for av og til så hakker det ikke i det hele tatt

                    har kommet fram til at jeg har en sliten dynamo som er Dårlig

                    for kan ta en stund før dette begynner i det hele tatt når batteriet er helt fullladet
                    Last edited by Andy89; 15-05-2008, 01:16.
                    Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

                    Comment

                    Working...
                    X