Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audiomoods???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Audiomoods???

    Kjøpte her om dagen forsterker,sub og bak høytalere av merket Audiomoods,fra en nett auksjon.
    har prøvd å google,men finner ingen info om merket.fikk det for en billig penge,så jeg regner med at det ikke er noe kjent merke.
    begynner å tro at jeg er blitt veldig lura....eller??
    er det noen her som har kjennskap/erfaring til merket!??

  • #2
    Originally posted by bipa View Post
    Kjøpte her om dagen forsterker,sub og bak høytalere av merket Audiomoods,fra en nett auksjon.
    har prøvd å google,men finner ingen info om merket.fikk det for en billig penge,så jeg regner med at det ikke er noe kjent merke.
    begynner å tro at jeg er blitt veldig lura....eller??
    er det noen her som har kjennskap/erfaring til merket!??
    Sikkert noe som er rebrandet, på samme måte som Xelent og den gjengen der.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Originally posted by Typhon View Post
      Sikkert noe som er rebrandet, på samme måte som Xelent og den gjengen der.
      Hva legger du i det egentlig?kan jeg få en positiv eller negativ overraskelse,hvis det er tilfelle? er ikke så "in" på hva som er bra eller dårlig....

      Comment


      • #4
        Kommer veldig ann på hva du betalte for det, om du får en positiv eller negativ overraskelse..

        Siden du fikk det for en "billig penge", så er sjansen der for at det blir positivt

        Har aldri hørt om det merket selv, så kan ikke uttale meg om det..
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          1. Dersom du hadde spurt først og handlet etterpå kunne du unngått å kanskje bli lurt...

          2. Om du har blitt lurt eller ei avhenger i det store og det hele om du synes det høres bra ut i forhold til hvor mye du måtte ut med av dine penger, ikke hva en eller annen her på forumet måtte mene om det aktuelle merket

          Comment


          • #6
            jeg har ett par audiomods 6,5 tommers coax elementer liggendes som jeg ga 65kr for :P de skal inn i bilen til dama hehe de er samme elementa som proson solgte i en periode
            Cerwin Vega! Pioneer

            Comment


            • #7
              Søppel mao. Da var jo det oppklart
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                hehe ja.. så lenge de er bedre enn de orginale høytalerene på 3tommer fra 1987 så er hun fornøyd :P
                Cerwin Vega! Pioneer

                Comment


                • #9
                  Asså, 65spenn.. du fårke middag på mc-donalds engang for det jo
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    nå var dere morsomme folkens...:-P

                    Comment

                    Working...
                    X