Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig Odyssey batteri? Har fått beskjed om å se etter Odyssey 2140 eller bedre....Billigste jeg fant kosta over 3000kr
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Odyssey pc2140 ++
Collapse
X
-
Comment
-
Jeg synes det hadde vært veldig spennende (og også nyttig) å finne ut hvor store forskjeller det er på "de store gutta", Odyssey, Exide, Hawker, Apollo, Optima osv, og for eksempel SMF-batteriene fra Biltema. Samt hvor merkbare disse forskjellene er i praksis, og i hvilke sammenhenger det svarer seg rent prismessig å kjøpe et dyrere batteri. Men det er kanskje en helt annen tråd...
Comment
-
Originally posted by epifant View PostJeg synes det hadde vært veldig spennende (og også nyttig) å finne ut hvor store forskjeller det er på "de store gutta", Odyssey, Exide, Hawker, Apollo, Optima osv, og for eksempel SMF-batteriene fra Biltema. Samt hvor merkbare disse forskjellene er i praksis, og i hvilke sammenhenger det svarer seg rent prismessig å kjøpe et dyrere batteri. Men det er kanskje en helt annen tråd...Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
også heter det vel Odessey PC2150 og ikke 2140??Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostOdessey < Odyssey?
Siden du er så flink så kan du sikkert oppklare om det heter PC2140 eller PC2150 også da....?Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostSiden du er så flink så kan du sikkert oppklare om det heter PC2140 eller PC2150 også da....?
Ikke meningen å pirke på folk, men lurer da på hva som er det riktige? Man skulle tro det stemte det som står på bildene...
Men, nok OT fra min side!
Edit: Ved å google så får jeg opp langt fler treff på 2150 en jeg får med 2140.Last edited by Tony; 20-05-2008, 23:37.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Comment