Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bass i bilen. Trenger hjelp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bass i bilen. Trenger hjelp

Hei!

Har fra før et frontsett type Morel Dotech Ovation 5 + en US Amps XT800.4
    Men jeg trenger litt bass. Har sett på noen ferdigbygde kasser fra Ground Zero. feks http://www.iceaudio.no/index.php?fun...8073b922205a80 , men jeg har ikke peiling, så kom med forslag. Trenger også en forsterker til å drive dette. Veit ikke helt hvor mye jeg skal legge i dette, men la oss si 6-7-8 tusen?

Takker for all hjelp!

Originally posted by Krissit View Post
    Hei!

Har fra før et frontsett type Morel Dotech Ovation 5 + en US Amps XT800.4
    Men jeg trenger litt bass. Har sett på noen ferdigbygde kasser fra Ground Zero. feks http://www.iceaudio.no/index.php?fun...8073b922205a80 , men jeg har ikke peiling, så kom med forslag. Trenger også en forsterker til å drive dette. Veit ikke helt hvor mye jeg skal legge i dette, men la oss si 6-7-8 tusen?

Takker for all hjelp!
    Sikkert grei den kassa der, men hvis du først skal legge opp mot 8 lapper for en bassløsning vil jeg anbefale deg å kjøpe noe som passer til bilen.
    Lydpreferanser er jo også en viktig bit oppi det hele.
    Hva hører du på?
    Hva slags bil har du?

Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Hører egentlig på alt mulig, Alt fra svart metall til trance. Bilen er en Volvo S40.

Trenger forsåvidt ikke å kjøpe ferdig kasse, kan vel klare å utnytte bagasjerommet noe bedre hvis jeg bygger den selv.

Trenger ikke å koste så mye som 8000 heller, gjerne billigere, men betaler heller litt mer enn å ende opp med søppel
      Last edited by Krissit; 18-05-2008, 15:29.

Comment

Bump..........

Comment

S40 er vel en sedan om jeg ikke tar feil?
          Har den skiluke?
          Hvis ikke vil jeg anbefale en båndpassløsning med port opp i hattehylla.

Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Working...
          X