Originally posted by OpelPower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hvor høyt vil dette spille?
Collapse
X
-
å faen.. rister det ikke når du kjører på norske veier da?.. hva med forsterkeren som er innebyggd i en hjemme subwoofer?
ååå de er lagd for det ja.. har du en forsterker som ikke tåler å stå på kassa ville jeg ha bytta merke på forsterkerensigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View Postå faen.. rister det ikke når du kjører på norske veier da?.. hva med forsterkeren som er innebyggd i en hjemme subwoofer?
ååå de er lagd for det ja.. har du en forsterker som ikke tåler å stå på kassa ville jeg ha bytta merke på forsterkeren
jeg har alltid har forsterkeren på kassa..bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
-
Originally posted by klovnster View Poststår EN amp da.. hehe
Skal kansje hente en forsterker til i morgen på dynabel, siden jeg aldri finner en brukten til 3000,-
Dissa linka gir 4500wrms i 2ohm.... (burde holde det til 2x9815)
Den havner på kassa... Tror ikke pasasjer ryggen tåler 2forsterkereJørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
har som sagt ikke så mye peil. dette ble da skrevet av en gal finnmarking som har puslet endel med bilstereo..
"Hatt forsterker fast i kassa? Dette er typisk feil på utstyr som er festa i kasser. Og ofte så blir flere ting ødelagt når man prøver å starte forsterkeren flere ganger etter at den er ødelagt."
tror heller ikke det er forsterker på kassa i pandaen til team reloud. vet hvertfall at espen og johan fra det teamet har forsterkerene på gulvet bak kassa..Last edited by biffen071278; 20-05-2008, 22:18.Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Se her, er litt utydelig med du ser kanten av forsterkeren på et par bilder:
http://www.bilstereoforumet.no/showt...?t=2876&page=4
Flere av prosjekt bilene har forsterkeren på kassa...Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Er litt forskjell på en db drag bil som spiller kanskje par timer til sammen med forsterker på kassa enn biler som går på gata. Og hvor tror dere kassa er mest solid?
Og dette gjelder selvfølgelig ikke alle forsterkere, men etter min erfaring kan til og med dyre forsterkere være sensitive for slike vibrasjoner som kommer fra kassa. Og disse vibrasjonene kan ikke sammenlignes med annen risting i bilen.
Har selv ødelagt en del utstyr på denne måten før jeg lærte. Vil bare at andre skal slippe å ødelegge ting. Men de fleste lærer dessverre ikke av andres feilJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Er fulstendig klar over at det er enstor sannsynelighet får at forterkeren kan bli ødelagt... Vis jeg klarer å få satt fast forsterkeren på en annen måtte hadde det vert perfekt...
Har fjerna hjulet i hjulbrønnen, så har litt plass der, men blir litt knott å fløtte en 100kg's bassskasse ver gang jeg skal stille på noen frekvenser osv .. vis hovedforsterkeren styrer slaveforsterkeren blir det ikke noe problem..Jørgen Dyver - 95 78 60 52
Comment
-
Master styrer som regel slave også. Hadde jo vært veldig slitsomt ellers om du måtte justere gain og delefrekvenser med et multimeter i hånda hver gang.
Og hvor ofte har man egentlig behov for å justere noe?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Jeg har en amp på kassa, i Panda`n min ja.
Jeg har aldri hatt noe problem med at ampen(e) har tatt natta pga risting/løse komponenter osv...
Hverken i db bilene mine eller i gatebilene mine....TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
db
fikk første plass og spillte 140,2 til slutt, med LITE strøm og dårlig kasse..
men nå er alle kabler i motor-rommet oppgradert og ny basskasse med to JBL P1222bilstereo pensjonist!
golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!
Comment
Comment