Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dyp bass til 3000-5000kr inkl. kasse, hva anbefales?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dyp bass til 3000-5000kr inkl. kasse, hva anbefales?

Som tittelen hinter til så er jeg ute etter en bass som spiller dyp og god bass.. Var i kontakt med en bilstereosjappe i Drammen i dag(Fort Knox\Soundpeople) som solgte en JL Audio 12w6 i orginal kasse for 5800kr.. og en 12w3 i orginal båndpasskasse til 4800kr(eller billigere).. Fikk høre begge, men synes båndpassen både spilte mye lavere og også mye fyldigere bass enn 12w6'en.. Etter hva jeg fikk vite solgte de disse kassene med en rabatt på opptil 40%.. Er de et godt kjøp?

Har en Alpine PDX 1.600 forsterker, og vil helst unngå å måtte bytte ut den! Tips og anbefalinger mottas med takk
    Last edited by thomzi; 20-05-2008, 22:10.
    Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Du kan jo ta deg en tur innom hos i Tønsberg så kan du få ta en titt på diverse utstyr og ta en prat

Comment

Kjøpte meg den JL Audio 12W6 kassa.. kosta 5500kr, synes det var en veldig god pris! Og den spilte meget bra i bilen min, trengte ikke gjøre noe innstillinger på forsterkeren engang(står på ca 75hz)! Så nå gjelder det bare å få spilt den ordentlig inn
      Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

Comment

Originally posted by thomzi View Post
        Kjøpte meg den JL Audio 12W6 kassa.. kosta 5500kr, synes det var en veldig god pris! Og den spilte meget bra i bilen min, trengte ikke gjøre noe innstillinger på forsterkeren engang(står på ca 75hz)! Så nå gjelder det bare å få spilt den ordentlig inn
        Er absolutt et godt valg det

Prøv deg litt frem mtp delefrekvenser (frekvens og bratthet) og fase så blir det også enda bedre...

Comment

Working...
        X