Announcement

Collapse
No announcement yet.

trenger hjelp med anlegg til en kompis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trenger hjelp med anlegg til en kompis

    Hei,
    jeg har en kompis som har en Chevrolet Starcraft G30 van.
    han liker mest Country/texas/harry musikk.
    så jeg lurer på hva han trenger av anlegg for å få best mulig lyd til slik "musikk"???
    noen som vet så blir jeg glad..
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

  • #2
    Pris sånn ca?
    Ville gått for doble 12" i en båndpass-kasse, godt frontsett 2x6,5" og eventuelt noen 6,9" bak siden det er en stor bil.

    Da trenger du vel også en rimelig god monoblokk og en 4-kanals.

    Comment


    • #3
      doble 12" i båndpass til Country?

      Har jeg gått glipp av noe på Countryfronten?
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Originally posted by neptyr View Post
        doble 12" i båndpass til Country?

        Har jeg gått glipp av noe på Countryfronten?
        hehe. hva foreslår du? eller andre som har noe forslag??
        pris er billigst mulig tror jeg. hehe
        Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

        Comment


        • #5
          Lukket kasse.. Men må ha elementer som går litt dypt, siden country faktisk har en del dype toner..

          Hva med Hertz elementer? De liker seg veldig godt i små lukkede kasser, de er billige, og spiller veldig bra!

          Viktig med god kvalitet på frontsett også.. er masse detaljer i countrymusikk..

          Hertz frontsett er heller ikke et dårlig valg.. som sagt så er det billig, og spiller veldig bra..

          Forsterkere er det masse å velge mellom.. finn noe som er på tilbud, eller spør etter en fin pakkepris her og der.. Audioson/Hertz har vist seg å være en "dødelig" kombo
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #6
            Originally posted by aFFekak View Post
            Lukket kasse.. Men må ha elementer som går litt dypt, siden country faktisk har en del dype toner..

            Hva med Hertz elementer? De liker seg veldig godt i små lukkede kasser, de er billige, og spiller veldig bra!

            Viktig med god kvalitet på frontsett også.. er masse detaljer i countrymusikk..

            Hertz frontsett er heller ikke et dårlig valg.. som sagt så er det billig, og spiller veldig bra..

            Forsterkere er det masse å velge mellom.. finn noe som er på tilbud, eller spør etter en fin pakkepris her og der.. Audioson/Hertz har vist seg å være en "dødelig" kombo
            takk for svar..
            Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

            Comment

            Working...
            X