Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt hjelp til kjøp av basskasse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger litt hjelp til kjøp av basskasse

Jeg har nå bestemt meg for å gå til innkjøp av ei kasse til mine 2x 10" boxter pro eleminator (de skal nok byttes ut ganske fort dog).
    Problemet er at kassa skal inn i en volvo 740 sedan, og jeg hadde tenkt å plassere de oppå den opphøyningen i bagasjerommet.

Dvs at jeg bare har 31cm i høyden, og de aller fleste kassene jeg har sett på er desverre høyere enn det.

Så mitt egentlige spørsmål blir om noen av dere vet om noen kasser som oppfyller dette kriteriet? Bryr meg igrunnen ikke om det er lukka, bassrefleks osv bare den er under 31 cm høy og har plass til 2x 10"

Og ja jeg er klar over at det går ann å få noen til å bygge, men det er jo utgangspunktet ganske dyrt, og vil helst ikke koste på bilen enda flere ganger det den er verdt

Er takknemlig for alle svar

- Daniel
    1989 Volvo 740 GL

Bygg selv da?

Du skal ha en firkanta boks..
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

Det går jo selvfølgelig ann, men min erfaring innen trevirke og bygging av ting begrenser seg til ett par skakke hyller bygd i sløyden på barneskolen, så er ikke sikker på at resultatet hadde blitt spesielt bra
      1989 Volvo 740 GL

Comment

Bare en måte å lære på.

Kjøp noe billig spon og finn sirkelsaga.
        Bare mål nøye og bruk litt tid, så kan du nesten ikke gå feil.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

Comment

Det er nå igrunnen sant det da, og spon er jo billig

Takker og bukker for bra forslag, tenker jeg prøver det først ihvertfall, går det ikke så får jeg evt gjøre noe anna da

(fant å et h*lvetes rusthull i gulvet i dag, så det blir nok førsteprioritert)
          1989 Volvo 740 GL

Comment

Working...
          X