Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stereobygg/installering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stereobygg/installering

    skal bygge anlegg baki bilen min,en audi s6 avant,og lurer derfor på om noen her tar på seg slike jobber billig?Jeg skal ha inn 6,5 " i dørene foran,og da må en del av dørtrekket tas..Dette trekkes deretter om i vinyl igjen tror jeg,for å få det til å se mest mulig orginalt ut...
    Har snakket med Installbay og de virket dyktige men de skal jo ha betalt deretter.Og stereo er ikke min prioritet når det gjelder penger..

    Noen her som vet om eller tar på seg slike jobber...Send meg en PM

  • #2
    kanskje plassert litt feile

    Comment


    • #3
      neptyr ser det sikkert og flytter den.. generelt om man skal ha det ordentlig gjort koster det kroner, om ikke, så kutt plass selv ??

      Comment


      • #4
        Originally posted by golfnos View Post
        neptyr ser det sikkert og flytter den..
        Word up ! .
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          mente prosjekt var riktig topic jeg da

          Comment


          • #6
            et prosjekt er når du legger ut bilder og info under veis mens du bygger et bilstereoprosjekt

            dette er et spørsmål om vi kjenner noen som bygger, derfor ikke et prosjekt
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bjerka View Post
              mente prosjekt var riktig topic jeg da
              Men det gjorde ikke jeg
              Les forøvrig forklaringa fra Klovn.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                hei.
                jeg kan desverre ikke hjelpe deg med montering.

                <Men har du ikke en kammerat som kan bistå deg litt?

                brukte selv en uke på noe som skulle være enkelt.
                Skulle "bare" erstatte orginale høytalere med noe bedre og strekke ledninger til dette og til 2 forsterkere bak og hive inn en ferdig basskasse.

                ting tar fort tid og på disse nyere bilene er det ingenting som passer "rett" inn.

                men gjør du dette selv så sparer du mye penger og får mye mere glede ut av dette

                Comment


                • #9
                  ja det tar MYE lenger tid enn beregnet...
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                  Comment


                  • #10
                    Eventuelt spare litt og betale noen for å gjøre det skikkelig når pengene foreligger..
                    Kan jo fort ta samme mengde tid som om du skal begynne på sakene selv...
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      det er sant. men ryker vel fort 8-10000kr for en enkel montering.. og så er det gøy å gjøre det selv å da
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                      Comment


                      • #12
                        Hehe ja, gøy er det.
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #13
                          Har en tendens til å bli "skal bare det skal bare datt" når jeg begynner med en ting...Da setter jeg heller bilen bort,så blir det langt bedre enn hva jeg kunne gjort.

                          Comment


                          • #14
                            Men det er dørtrekka mine framme som kommer til å ta tid siden jeg skal ha inn 6,5" der.Da må deler av dørtrekket fjernes og bygges om,slik at elementet peker oppover og inn i bilen..Resten av installeringen som kasse i brønn,trekke kabler osv er jo ren plankekjøring

                            Comment

                            Working...
                            X