Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finish på dynaBel-forsterkere

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Finish på dynaBel-forsterkere

Siden jeg er sær og pirkete synes jeg dagens finish på dynaBel-forsterkerne ikke er så tiltalende som den kunne ha vært, og samtidig litt upraktisk. Sort og børstet stål er pent nok, men jeg synes helheten skurrer litt. De sorte flatene er dessuten upraktiske med tanke på støv og riper, en lysere overflate hadde sett mer "velholdt" ut over lengre tid (de som har hatt sort bil skjønner hva jeg mener...)

Så for å gjøre et forsøk på å utøve litt forbrukermakt har jeg laget en liten avstemning for å se om det bare er meg som gjerne skulle sett en forandring, eller om flere er enige med meg.

Dette synes jeg f.eks. er estetisk penere enn dagens løsning, og tilsynelatende et tilgjengelig alternativ fra Zenon (som bygger dynaBel-forsterkerne):

Skulle også gjerne sett silketrykket logo istedetfor gravert, samt forsenkede skruehoder på midtdekselet, men det antar jeg vil bety høyere pris.

Stem i vei, kanskje gutta på Eltek hører på oss?
    35
    sort og sølv, slik det er i dag
    34.29%
    12
    sølv og sort, omvendt av slik det er i dag
    8.57%
    3
    Helt sort
    25.71%
    9
    Helt sølv
    31.43%
    11
    Last edited by epifant; 02-06-2008, 01:34.

De på bildene der var hvertfall pene, så det er kanskje ikke en dum idé..

Hva med å få de levert i begge utførelser, så folk kan velge?
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

Comment

Jeg for min del synes egentlig det gamle designet på dynabel ampene var bra. så litt eksklusivt ut.
      TEAM RE-LOUD
      http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Det går nok litt på pris vil jeg tro, forsterkerene finnes jo i ulike design, funksjoner osv.
        Som f.eks disse to som begge er Zenonbaserte amper.
        Og dette er nok også noe som avgjør pris i tillegg til design osv.

Dynabel 4x80w RMS

Focus Acoustics 4x80w RMS

Comment

Working...
        X