Siden jeg er sær og pirkete synes jeg dagens finish på dynaBel-forsterkerne ikke er så tiltalende som den kunne ha vært, og samtidig litt upraktisk. Sort og børstet stål er pent nok, men jeg synes helheten skurrer litt. De sorte flatene er dessuten upraktiske med tanke på støv og riper, en lysere overflate hadde sett mer "velholdt" ut over lengre tid (de som har hatt sort bil skjønner hva jeg mener...)
Så for å gjøre et forsøk på å utøve litt forbrukermakt har jeg laget en liten avstemning for å se om det bare er meg som gjerne skulle sett en forandring, eller om flere er enige med meg.
Dette synes jeg f.eks. er estetisk penere enn dagens løsning, og tilsynelatende et tilgjengelig alternativ fra Zenon (som bygger dynaBel-forsterkerne):
Skulle også gjerne sett silketrykket logo istedetfor gravert, samt forsenkede skruehoder på midtdekselet, men det antar jeg vil bety høyere pris.
Stem i vei, kanskje gutta på Eltek hører på oss?
Så for å gjøre et forsøk på å utøve litt forbrukermakt har jeg laget en liten avstemning for å se om det bare er meg som gjerne skulle sett en forandring, eller om flere er enige med meg.
Dette synes jeg f.eks. er estetisk penere enn dagens løsning, og tilsynelatende et tilgjengelig alternativ fra Zenon (som bygger dynaBel-forsterkerne):
Skulle også gjerne sett silketrykket logo istedetfor gravert, samt forsenkede skruehoder på midtdekselet, men det antar jeg vil bety høyere pris.
Stem i vei, kanskje gutta på Eltek hører på oss?
Comment