Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linker til USA forhandlere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Linker til USA forhandlere

    Som topic sier lurer jeg på om noen har noen linker til noen bilstereo forhandlere i USA...
    Prøver å finne meg et par 15" som tåler litt juling til en ikke alt får høy pris (2500rms++)...

    Så er det noen som har noen linker til USA forhandlere?
    Jørgen Dyver - 95 78 60 52

  • #2
    http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2801

    Comment


    • #3
      Originally posted by OpelPower View Post
      Som topic sier lurer jeg på om noen har noen linker til noen bilstereo forhandlere i USA...
      Prøver å finne meg et par 15" som tåler litt juling til en ikke alt får høy pris (2500rms++)...
      Litt (bare litt) off topic, men jeg må bare spørre...... hva skal du med 15 tommere som tåler så mye juling?
      Hvis du har en monoblokk på 2500watt så trenger du ikke å bånne den vel?

      Ellers så kan jeg opplyse deg om at et sånt basselement ikke finnes, uansett hva produsenten/selgeren prøver å fortelle deg.

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        http://electronics.search.ebay.com/1...40QQsacatZ3270
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Kan anbefale SonicElectronics på det varmeste. Bestilte toppmodellen av Kenwood sine spillere, som har en veil. på 6000,- her i lands. Betalte 2500,- ink. frakt, varen ble levert på døren under en uke etter at spilleren ble sendt.

          http://www.sonicelectronics.com

          Etter slik jeg forstod det, så ble den sendt som gave eller noe lignende, med UPS, og jeg slapp unna uten å betale en krone til staten
          Last edited by Prebo; 05-06-2008, 21:13.

          Comment


          • #6
            Sjekk kjøp/salg, har en sinna GZ til salgs der
            Do-It-Yourself - DIY stash

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dag Johansen View Post
              Litt (bare litt) off topic, men jeg må bare spørre...... hva skal du med 15 tommere som tåler så mye juling?
              Hvis du har en monoblokk på 2500watt så trenger du ikke å bånne den vel?

              Ellers så kan jeg opplyse deg om at et sånt basselement ikke finnes, uansett hva produsenten/selgeren prøver å fortelle deg.

              Mvh
              Dag Johansen
              Har et par dynabel 15" i dag tåler 1200rms står det, med en forsterker på 2500rms..
              Har lyst på litt mere trykk og høyere lyd, så tenkte kansje å kjøpe meg audiopulse axis som tåler 2500rms og membraen flytter seg 60mm .... Med forsterkere på totalt 4500rms i 2ohm, dette skal kun brukes til gatebruk og ikke dbdrag..

              De koster 8000,- i norge i motsettning til 849$ i listepris i usa, men har ikke funet noen som selger dem..
              Det viktigste er at elementene tåler extrem juling over lengere tid...
              Da tenker jeg på flere minuter konstant spilling uten av dem sprenger av 3000-4000rms tilsammen, vis det er mulig da ...
              Last edited by OpelPower; 05-06-2008, 22:14.
              Jørgen Dyver - 95 78 60 52

              Comment


              • #8
                PartsExpress selger Audiopulse, men det er ikke mye å hente når frakt og moms er betalt.

                3-4000 watt i flere minutter? Til gatebruk? Jeg tror du ville fått deg en overraskelse om du målte utgangene på forsterkeren din når det dundret som verst... Elementer som "tåler" så mye effekt har GRISElav følsomhet. Kjøp deg heller noe som har høyere følsomhet.

                Comment

                Working...
                X