Hei, etter mye om og men så har eg kommet til at en bil med krefter blir for dyrt med tanke på 15-16.- literen. Så da har eg delvis bestemt meg for å bygge Pioneer PRS.
** Eg valgte heller å bygge noe som spiller DB, lar dette inlegget være og fortsetter på praten i videre inlegg.**
Grunnen til valget av Pioneer PRS er fordi eg er meget fornøyd med de Pioneer produktene eg har hatt og eg vil ha noe som spiller fryd for øyrene, samt høyt.
Dette inlegget er for å få litt tips fra dere andre.
Eg er heller ikkje sikker på hvilken bil dette skal i, men har vurdert BMW 525 stv, en golf 3 eller noe. Men må være en bil som flytter seg LITT hvertfall (BMW`n er jo helt Ok.)
Det blir litt glassfiber bygg til høytalerene i dashbord, dører og slikt.
Det blir denne elektronikken eg kommer til å kjøpe om PRS prosjektet blir "godkjent" oppi nord.
Spiller
DEH-P88RS-II
Monoblokk
PRS-D2000SPL
Sub
TS-W5102SPL
Komponentsett front
TS-C171PRS
Komponentsett bak
TS-C131PRS
4-kanaler
PRS-A900
Også blir det mest sannsynlig Kicker PKD1 kabelsett, og Maxxima batteri(er)
Er jo mere også, men er hovedsaklig dette her.
Vil bare høre meninger fra dere, om det er en bra kombinasjon dette her?
Eg har lagd mål til ny kasse for subben, det blir portet kasse. Den spiller fint da også.
Kassa er tunet til 35,7hz
Det kommer til å koste litt, men det fine er at eg har allerede subben og ei Hifonics BXi2006D monoblokk, men skal ha mesteparten fra Pioneer untatt kabler og slikt.
Noen som vil komme med innspill?
** Eg valgte heller å bygge noe som spiller DB, lar dette inlegget være og fortsetter på praten i videre inlegg.**
Grunnen til valget av Pioneer PRS er fordi eg er meget fornøyd med de Pioneer produktene eg har hatt og eg vil ha noe som spiller fryd for øyrene, samt høyt.
Dette inlegget er for å få litt tips fra dere andre.
Eg er heller ikkje sikker på hvilken bil dette skal i, men har vurdert BMW 525 stv, en golf 3 eller noe. Men må være en bil som flytter seg LITT hvertfall (BMW`n er jo helt Ok.)
Det blir litt glassfiber bygg til høytalerene i dashbord, dører og slikt.
Det blir denne elektronikken eg kommer til å kjøpe om PRS prosjektet blir "godkjent" oppi nord.
Spiller
DEH-P88RS-II
Monoblokk
PRS-D2000SPL
Sub
TS-W5102SPL
Komponentsett front
TS-C171PRS
Komponentsett bak
TS-C131PRS
4-kanaler
PRS-A900
Også blir det mest sannsynlig Kicker PKD1 kabelsett, og Maxxima batteri(er)
Er jo mere også, men er hovedsaklig dette her.
Vil bare høre meninger fra dere, om det er en bra kombinasjon dette her?
Eg har lagd mål til ny kasse for subben, det blir portet kasse. Den spiller fint da også.
Kassa er tunet til 35,7hz
Det kommer til å koste litt, men det fine er at eg har allerede subben og ei Hifonics BXi2006D monoblokk, men skal ha mesteparten fra Pioneer untatt kabler og slikt.
Noen som vil komme med innspill?
Comment