Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sted å mekke bil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sted å mekke bil?

Hei,

Nå har det seg slik at jeg er litt lens på plass å mekke bilstereo på..

Så lurte på om det tilfeldigvis var noen her på sørlandet som har veldig god verkstedplass, og har lyst på en å skru litt med?

Evt. noen som kunne tenke seg å leie et lokale man kan mekke litt bil i?

Jeg er lokalisert på fevik, men ikke umulig å kjøre litt for å skru
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

lite slike lokaler her ihvertfall virker det som, heldigvis kan jeg få inn bilen min på jobb, utenom høytrykkspyler sessongen da, for da er det propp fullt

kunne vært interessert om det var fler i nærområdet..

Comment

Ja, hadde jo vært genialt å gått sammen en liten gjeng og leid et lokale. Da blir det fort litt rimeligere å

Comment

er med jeg.
        mvh Sindre Carlsen

Comment

Kanskje vi skulle tittet litt etter lokaler som leies ut da? 3 stykk burde vel funke ålreit, så lenge lokalene ikke er über-dyre..

Comment

Muligens en låve i søgne man kan få lånt for en grei penge...

Prat om 2lapper i måneden for halve låven.
            Mvh
            Rolf Try Nygård

Comment

søgne var jo litt langt unna da....

Comment

kansje rundt grimstad/lillesand, et sted imellom der??

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                  kansje rundt grimstad/lillesand, et sted imellom der??
                  Ja, det hadde jo vært det beste.. Som noen nevner er søgne noe langt, ihvertfall for min del..

Comment

Bumper opp denne igjen jeg.
                    Hadde vært greit med plass å skru litt lyd på.

Comment

Synes Lillesand hørtes greit ut, da er det enkelt for meg å putte huet innom og se at dere oppfører dere

Comment

Originally posted by epifant View Post
                        Synes Lillesand hørtes greit ut, da er det enkelt for meg å putte huet innom og se at dere oppfører dere
                        Bli med du å da Thomas!
                        Sørlandet har blitt mindre med den nye e18 også.

Comment

Vurderer det absolutt! Må bare se an økonomien litt, det er alltid noe som skal betales :P

Comment

Originally posted by epifant View Post
                            Vurderer det absolutt! Må bare se an økonomien litt, det er alltid noe som skal betales :P
                            Om vi blir noen stykker, så kan det umulig bli rare utgiften for et sted vi kan skru litt lyd.
                            Prioritering, alt jeg har å si

Comment

Ønsker dette selv, er så kjipt å stå ute blant naboene med beina i været ut av bagasjerommet
                              LETT at jeg skal skaffe meg hus med oppvarmet garasje da jeg blir "stor" og skal skaffe meg bolig...
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Working...
                              X