Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lys blinker i takt med bass!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    takk, det skal jeg prøve minus kabelen er kun festet i chassi fra forsterker....
    sigpicHonda - The power of dreams!
    Kicker - Livin Loud

    Comment


    • #17
      men lysene blinker jo uansett....
      sigpicHonda - The power of dreams!
      Kicker - Livin Loud

      Comment


      • #18
        kan hende du trenger et nytt bateri, men du må finne ut hvor mange volt bateriet gir fra seg når du ikke har på noe musikk eller noen lys er på.

        og jeg ville ha testa hvor mange volt ladespenning du har når du ikke hører på musikk, det vill vi si motor i gang uten lysa og musikk.
        VW Golf 4
        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
        Simen Sormbråten

        Comment


        • #19
          da skal jeg gjøre d tusen takk for hjelpen!
          sigpicHonda - The power of dreams!
          Kicker - Livin Loud

          Comment


          • #20
            Originally posted by simso View Post
            og jeg ville ha testa hvor mange volt ladespenning du har når du ikke hører på musikk, det vill vi si motor i gang uten lysa og musikk.
            burde nå sjekke når ikke noe som helst var i gang, skal du sjekke ladinga skikkelig så skal ingenting være i bruk (dvs radio, lys vifte osv). de fleste biler pleier å ligge på rundt 13,5 volt, enkelte ligger også på 14 og muligens 14,5 volt. men må selvfølgelig ikke lade for mye, da sprenger du hvertfall batteriet, som f.eks fra ca 15-18 volt er fy fy

            nå er ikke eg særlig anlegg proff men pleier det ikke funke med en kondensator da?
            Bmw E46 320d 00 mod.
            Music addiction

            Comment


            • #21
              når du spiller musikk trekker anlegget+ lys o.l mer ampere enn det dynamoen klarer å levere, det resulterer i at spenningen detter fra14,4v(ladespenning) til 12v(batterispenning). 2 volt spenningsfall merkes godt på ett 12 volts anlegg. derfor blinker lysene i bass slagene.

              Comment

              Working...
              X