Hva skal du med alle de høyttalerne? Du har vel ikke plass til mer enn ett sett foran og ett bak? Høyttalere selges alltid i par, bortsett fra basshøyttalere da.
Og den spilleren hadde jeg styrt langt unna. Den spiller sansynlivis ikke annet enn sone 1 og den har ikke partallradio eller RDS. Det finnes mange slike spillere på det Norske markedet som er langt bedre, men noe dyrere da. Kjøper du i Norge så har du 5år reklamasjonsrett og evt garanti fra salgssted, det får du ikke fra USA.
Hva skal du med alle de høyttalerne? Du har vel ikke plass til mer enn ett sett foran og ett bak? Høyttalere selges alltid i par, bortsett fra basshøyttalere da.
Og den spilleren hadde jeg styrt langt unna. Den spiller sansynlivis ikke annet enn sone 1 og den har ikke partallradio eller RDS. Det finnes mange slike spillere på det Norske markedet som er langt bedre, men noe dyrere da. Kjøper du i Norge så har du 5år reklamasjonsrett og evt garanti fra salgssted, det får du ikke fra USA.
er 8 høytaler i bilen
men tror kansje æ går får å kjøpe spiller i norger men hva syntes dere om reste av alegget ?? tror dere at det blir så veldig dyr frakt?
Koster litt å få fraktet fra Usa ja. Kjøpte meg en spiller der fra, betalte 500 i frakt, fikk den under en uke etter, levert på døra og sparte 3500,-
Såklart, skal du kjøpe forsterker/sub så veier dette endel mere enn bare en spiller. Har inne en bestilling på en forsterker (ca 10kg) og en hel del kabler ol, og frakt på dette kom på 1200,-
Er ikke alt som lønner seg å kjøpe fra Usa, men forsterkere som koster opp imot 10k i Norge er det fint mulig å spare mange lapper på
Men du kan kalkulere frakt på siden.
Ellers så slapp jeg å betale MVA, toll ol på spilleren jeg fikk, det gjennstår å se om jeg er like heldig med denne bestillingen
Comment