Announcement

Collapse
No announcement yet.

forslag til 3,5" frontsett?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • forslag til 3,5" frontsett?

    Skal sette inn nye frontsett i min gamle saab (84modell). Tenkte på rundt 5-6 hunner sett litt på de som ligger inn på bilradiospes.no lurte på om noen av disse funker? har ganske mye bass fra før så selve lyden drukner litt i duringa, så ville bytte ut de orginale selvsagt.

    Hvis noen har noen formening av noen helt greie som kan draes av spilleren ville dette vært fint.

    Litt OT, men har innstallert ekstern turteller, og har trukket ledingene gjennom dashen, etter det blir det litt knitring i fronhøytalerene (eneste de som er koblet opp mot spilleren.) når jeg får turtallsøkning. finnes det noen enkel måte å få fikset dette uten å måtte trekke ledningene utenpådashbordet?
    -----------------
    Kicker L7 12"
    Rockford Fosgate 10001bd
    Rockford Fosgate 50mm kabler
    Lightning Audio 4.300
    Mac Audio Gold 6x9
    Orginale Saab 900 1984 fronthøytalere (byttes?)

  • #2
    Peerless TG09 fulltoner? 317 kr. per stykk hos Eltek.

    Comment


    • #3
      Originally posted by powermik View Post
      Skal sette inn nye frontsett i min gamle saab (84modell). Tenkte på rundt 5-6 hunner sett litt på de som ligger inn på bilradiospes.no lurte på om noen av disse funker? har ganske mye bass fra før så selve lyden drukner litt i duringa, så ville bytte ut de orginale selvsagt.

      Hvis noen har noen formening av noen helt greie som kan draes av spilleren ville dette vært fint.

      Litt OT, men har innstallert ekstern turteller, og har trukket ledingene gjennom dashen, etter det blir det litt knitring i fronhøytalerene (eneste de som er koblet opp mot spilleren.) når jeg får turtallsøkning. finnes det noen enkel måte å få fikset dette uten å måtte trekke ledningene utenpådashbordet?
      Hvordan spiller har du ?
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        re

        har en pioneer deb 4900ub tror jeg den heter
        -----------------
        Kicker L7 12"
        Rockford Fosgate 10001bd
        Rockford Fosgate 50mm kabler
        Lightning Audio 4.300
        Mac Audio Gold 6x9
        Orginale Saab 900 1984 fronthøytalere (byttes?)

        Comment

        Working...
        X