Announcement

Collapse
No announcement yet.

PS2 i bilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PS2 i bilen

    hvordan kobler man opp en ps2 i bilen?
    på dvd-spilleren foran.
    takk for svar om det er noen gode sjeler her.
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

  • #2
    Hvilken spiller er det?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      du trenger enten omformer om vanlig ps2 eller så kan du kjøpe slimkit til slim verson. da har du strøm osv. da må du koble til strømmen og på inngangene på spillern
      Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

      Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
      Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

      Comment


      • #4
        nå skjønte ikke jeg helt hva du egentlig lurte på, men kan vel si såpass at de gamle store ps2'ne kan kjøres direkte på 12v med en enkel "mod". For selvemaskinen går på 12v og den innebygde omformeren gir ut 12v.

        Gjorde dette selv en gang i tiden og det fungerte knall!
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Hvis du først skal ha inn en spillemaskin i bilen ville jeg heller ha valgt en chippa xbox jeg da men

          Med xbox mediacenter og større hardisk fungerer den glimrende som musikk/videoavspiller
          1989 Volvo 740 GL

          Comment


          • #6
            Originally posted by daruu View Post
            Hvis du først skal ha inn en spillemaskin i bilen ville jeg heller ha valgt en chippa xbox jeg da men

            Med xbox mediacenter og større hardisk fungerer den glimrende som musikk/videoavspiller
            Bare synd man må ta ut for og baksete for å få plass til den svære boksen i bilen..

            Større enn kassa til hifonic jo :O
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Den bråker vel nesten mer enn kassa til Hifonic også

              Comment


              • #8
                Originally posted by daruu View Post
                Hvis du først skal ha inn en spillemaskin i bilen ville jeg heller ha valgt en chippa xbox jeg da men

                Med xbox mediacenter og større hardisk fungerer den glimrende som musikk/videoavspiller
                Eller chippa ps2? Med SMS og harddisk (intern hvis du har feit PS2, usb hvis du har smal) fungerer den også glimrende som DVD, DivX/XviD, mp3 FLAC OGG osv. avspiller

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Pappa View Post
                  Eller chippa ps2? Med SMS og harddisk (intern hvis du har feit PS2, usb hvis du har smal) fungerer den også glimrende som DVD, DivX/XviD, mp3 FLAC OGG osv. avspiller
                  har den lille Ps2`en. og spilleren skal kjøpes snart. hehe. bare lurte på dette med strøm og kobling og det der.
                  skal bare bruke denne til spilling og sånn. skal ha den i hanskerommet.
                  Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                  Comment


                  • #10
                    hatt lik løsning selv der jeg hadde ps2 i hanskerommet, 230v omformer sammen med forsterkerene bak, og kjørte ps2 inn på aux og video inn på dvd spilleren, om det var enkelt og greit forklart?

                    Om spilleren din har video inn da..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by golfnos View Post
                      hatt lik løsning selv der jeg hadde ps2 i hanskerommet, 230v omformer sammen med forsterkerene bak, og kjørte ps2 inn på aux og video inn på dvd spilleren, om det var enkelt og greit forklart?

                      Om spilleren din har video inn da..
                      det der var enkelt å greit ja. hehe.
                      takk for svar
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                      Comment


                      • #12
                        PS2 adapter til bil

                        enklare blir det ikkje
                        Dynabel - Soundstream - Pioneer

                        Comment

                        Working...
                        X