Jeg kommer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilstereoshow hos CB elektro i Tønsberg
Collapse
X
-
Originally posted by bjaa View PostHva blir det av konkurranser da? Emma og DbDrag eller?
Dette vil så klart være gratis.
Dette avhenger av at ikke cb elektro har noe imot dette så klart.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Okay okay..
Tar hvertfall turen opp på lørdagen, endelig fått meg ny jobb og da er det helgefri framover hvertfall.. Blir morro å se litt kjentfolk igjen, har ikke fått rotet meg på noen stevner i hele år..1993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Legger ut litt "ifarta" bilder fra ett meget vellykket bilstereoshow hos CB Elektro!
Dbdragracing var på plass og kjørte dbdrag og bassrace show!
Vi hadde en morsom dag, med mange nye og interesserte folk og det var mange fine bygg å se! Deltakerne var veldig flinke til å vise frem og demonstrere bilene sine for publikum!
Vil rette en stor takk til arrangører, leverandører, deltakere og publikum, som bidro til at totalopplevelsen fra showet ble så bra! Vi hadde knallvær og bra publikumsoppmøte!
Vi i EMMA kjørte en experienced konkurranse og sto for bedømming av lyd og installasjon og CB Elektro sto for premiering av deltakerne.
Vi gratulerer disse med premie:
Edwarth Larsen, Bmw E34 - Best lyd
Tom Einar Gran, Nissan 200SX - Høyest lyd
Roger Bogen, Audi A6 - Beste installasjon
Egil Eide, Nissan Maxima - Peoples Choice
EMMA avdeling Tønsberg's nye "buss"
Last edited by Joakim; 29-06-2008, 14:13.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View Post
EMMA avdeling Tønsberg's nye "buss"
]Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Comment