Originally posted by Megabillig
View Post
Og takk for at du sier ifra du skal "få" agenturet på soundstream, et merke ved siden av morel jeg i hvertfall skal holde meg unna.
bra produkter, kranglefanter som importører..
btw: Jeg vet godt hva IceAudio har som grunn til å slutte med audison og jeg kan forstå det, men at de har laget ris til egen bak inrømmer de nok ikke. La useriøse forhandlere (som deg selv) selge high end utstyr uten å gi kunden info om rett bruk fører med seg en del feil prosent på produkter.
Også at elektromedia er ganske sære på hva importøren selger av andre produkter har vel også virket inn på beslutningen IceAudio og din "Bjørn Olav" tok. Dette er vel også en av de største grunnene til at du sitter med Soundstream agenturet nå.
Problemene var ikke så store før focal kom med egne forsterkere, noe man også så på prisene på Focal når Ice slutta med audison.
Jeg gir totalt faen i hvem som selger hva, bortsett fra i de to nevnte tilfeller, men å fortelle en kunde at det er mye feil på audison er løgn. Å trekke den konkulsjonen ut fra feil bruk av utstyr er latterlig, men du har vel blitt fortalt noen "løgner" du har bitt på
Litt synd for IceAudio at du kommer her med en side av saken og tror du vet mye bedre enn andre
Comment