jupp
nevnte i en annen post her at jeg hadde noen seas lotus performance 6,5"
som trengte service da det var noen resonancer i dem på diverse frekvencer.
leverte høytalerne ene dagen, da var ikke Frode som er høytalermannen der.
Men dagen etter ringte han meg og spurte om vi kunne se litt på de sammen.
DA hadde han alerede på en måte funnet feilene og rettet litt på det.
Senere på dagen en time før stengetid var jeg på plass.
Det var en kunde før meg,han pratet entusiastisk og handlet deretter.
5 minutter etter stengetid var det min tur.
Men Frode hadde ikke hastverk med å komme seg hjem nei.
Jeg ble med inn på servicerommet der var det noen goodisser ja
Vi fant fort ut at feilen fortsatt lå i lissene de som går fra kabel terminalene og inn i høytaleren.
Disse kom borti membran når enkelte frekvenser varte litt lenge.
Grunnen til at det ikke ble oppdaget av han med en gang var fordi han brukte en frekvens sveip som var for rask.
Det var derfor han ville ha meg til å lytte på dem før jeg tok de med hjem.
10 minutter etter stengetid var de ferdig justert.
Hvorfor de ble sånn??
var fordi jeg antageligvis hadde klart å bøye festene litt ved montering i døra.
Med andre ord er det ikke egentelig en garantisak.
Men det ble ikke krevd noen penger
DETTE ER DET JEG KALLER SERVICE
ikke alle som gir mere en de må.
nevnte i en annen post her at jeg hadde noen seas lotus performance 6,5"
som trengte service da det var noen resonancer i dem på diverse frekvencer.
leverte høytalerne ene dagen, da var ikke Frode som er høytalermannen der.
Men dagen etter ringte han meg og spurte om vi kunne se litt på de sammen.
DA hadde han alerede på en måte funnet feilene og rettet litt på det.
Senere på dagen en time før stengetid var jeg på plass.
Det var en kunde før meg,han pratet entusiastisk og handlet deretter.
5 minutter etter stengetid var det min tur.
Men Frode hadde ikke hastverk med å komme seg hjem nei.
Jeg ble med inn på servicerommet der var det noen goodisser ja
Vi fant fort ut at feilen fortsatt lå i lissene de som går fra kabel terminalene og inn i høytaleren.
Disse kom borti membran når enkelte frekvenser varte litt lenge.
Grunnen til at det ikke ble oppdaget av han med en gang var fordi han brukte en frekvens sveip som var for rask.
Det var derfor han ville ha meg til å lytte på dem før jeg tok de med hjem.
10 minutter etter stengetid var de ferdig justert.
Hvorfor de ble sånn??
var fordi jeg antageligvis hadde klart å bøye festene litt ved montering i døra.
Med andre ord er det ikke egentelig en garantisak.
Men det ble ikke krevd noen penger
DETTE ER DET JEG KALLER SERVICE
ikke alle som gir mere en de må.