Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er dynaBel BF0756 noe å satse på? Pris/ytelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er dynaBel BF0756 noe å satse på? Pris/ytelse

    Noen som har erfaringer rundt denne forsterkeren?
    Trenger en forsterker til å drive en 12" JL Audio (12W0) og ett sett med 6,5" sidehøytalere. (har ikke bestemt meg for hvilke)

    Det som var kjekt med dynabel-forsterkeren var at jeg har to ekstra kanaler til disposisjon. De kan komme godt med om jeg skal ha sidehøytalere bak i bilen ved en senere anledning.

    Ikke vondt ment, men jeg vil helst ha svar fra brukere som ikke har økonomisk tilknytning til bransjen
    "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

    Arnold Gingrich, 1969

  • #2
    Hadde heller gått for en LRx 3.1, kansje litt prisforskjell, men gud for en forskjell i kvalitet og ytelse.
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Originally posted by neptyr View Post
      Hadde heller gått for en LRx 3.1, kansje litt prisforskjell, men gud for en forskjell i kvalitet og ytelse.
      Den er tre ganger dyrere!
      "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

      Arnold Gingrich, 1969

      Comment


      • #4
        Jeg ville tatt en titt på Hertz Energy EP5
        http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1075

        Er VELDIG lenge siden jeg har sett en så billig forsterker med så grom innmat.
        Denne er det futt i

        Comment


        • #5
          Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
          Jeg ville tatt en titt på Hertz Energy EP5
          http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1075

          Er VELDIG lenge siden jeg har sett en så billig forsterker med så grom innmat.
          Denne er det futt i
          Den der var noe mer i min gate
          Finnes det noen tester av den. Er en god stund jeg interesserte meg for bilstereo og Hertz har jeg aldri hørt om før jeg logget inn her for første gang.
          "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

          Arnold Gingrich, 1969

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ulv View Post
            Den der var noe mer i min gate
            Finnes det noen tester av den. Er en god stund jeg interesserte meg for bilstereo og Hertz har jeg aldri hørt om før jeg logget inn her for første gang.
            Den er forholdsvis ny, så det fins ikke noe tester jeg vet noe om enda.
            Er samme selskapet som produserer Audison forsterkere, så kvaliteten er ihvertfall ikke noe å si på

            Comment


            • #7
              Hadde vært kos å hørt Energyen sammen med ett par Infinity Reference 6520CS
              "Fly-fishing is the most fun you can have standing up."

              Arnold Gingrich, 1969

              Comment


              • #8
                Monterte den ep5en i en 323 sport 2001 mod til en kompis. foreløpig så bruker han bare bassutgangen på en es250. Vet ikke om dere har samme smak for hva som er nok bass og sånt da.. Men, han er kjempefornøyd..
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment

                Working...
                X