Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsikring...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thomasekeli View Post
    Hehe, ingen som spurte meg heller. Men herregud.. 50 lapper dekker jo bare et par fete felger med tilsvarene dekk nesten

Du får nok ikke ekstra utstyrsforsikring hos et selskap du ikke har forsikringen din hos i utgangspunktet. Men det du kan gjøre - som muligens (?) kan lønne seg - er å ha verdigjenstandsforsikring på de forskjellige komponentene dine. Dette kan dog bli en noget dyr løsning.. Så det ville jeg ikke gjort med mindre anlegget er i klassen 100.000++

Ring litt rundt og be om pristilbud. Si hva du ønsker og med hvor høy utstyrsforsikring du trenger, så får du nok tilbud. Om det som kreves er at du flytter alle dine forsikringer til et annet selskap så er vel ikke det noe problem?
    bilen min koster 15000kr i året. og det var 3000kr billigere enn alle andre jeg sjekket hos. hehe. så vil helst ikke flytte...
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

kjører dere spesielle biler eller er jeg blitt "fort gammal" ??

Comment

Originally posted by golfnos View Post
        kjører dere spesielle biler eller er jeg blitt "fort gammal" ??
        hehe. jeg kjører en Utrolig Spesiel Vw Passat stasjonsvogn 2002 Modell. hehe
        er nok fordi jeg er for ung... noe dritt det der.

Comment

hehe, og ikke fylt 23 enda jeg. ser frem til det, skadefritt osv, så bør vel gå ned enda mer om det i det heletatt går.. Må ned og vise bilen til "kyndig" hos If for å forsikre over 10k i utstyr. fikk svar nå..

Comment

Originally posted by golfnos View Post
            hehe, og ikke fylt 23 enda jeg. ser frem til det, skadefritt osv, så bør vel gå ned enda mer om det i det heletatt går.. Må ned og vise bilen til "kyndig" hos If for å forsikre over 10k i utstyr. fikk svar nå..
            fett. ringer ett eller nnet selskap å forhører meg i morgen. hehe

Comment

Originally posted by Paulsberg View Post
              bilen min koster 15000kr i året. og det var 3000kr billigere enn alle andre jeg sjekket hos. hehe. så vil helst ikke flytte...
              Da er det bare å ringe rundt og høre med de andre.. Si du har følgende tilbud i dag, men er keen på bedre dekning på utstyr.. kjør litt på. De er tross alt bare selgere (med gode marginer - skulle en tro), og de er keen på å selge forsikringen sin veit du

Får du ikke noe bedre tilbud så har man i alle fall prøvd.. hehe

Når det gjelder forskjell i forsikringspremier så har det jo så sykt mange faktorer... Er bare glad "jeg ikke eier min egen bil"...
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                Da er det bare å ringe rundt og høre med de andre.. Si du har følgende tilbud i dag, men er keen på bedre dekning på utstyr.. kjør litt på. De er tross alt bare selgere (med gode marginer - skulle en tro), og de er keen på å selge forsikringen sin veit du

Får du ikke noe bedre tilbud så har man i alle fall prøvd.. hehe

Når det gjelder forskjell i forsikringspremier så har det jo så sykt mange faktorer... Er bare glad "jeg ikke eier min egen bil"...
                hehe. skal ringe etterpå i dag om jeg får tid. skal forhøre meg om mye rart da ja. spørre å grave.
                bilene mine har alltid stått på meg. syns det er best sånn jeg da. har hatt lappen i 9 måneder og har hatt 7 biler.. hehe

Comment

Hehe, god kunde av dem du da? Burde de jo få på plass en skikkelig deal
                  [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Working...
                  X