Originally posted by thomasekeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Forsikring...
Collapse
X
-
-
Originally posted by golfnos View Posthehe, og ikke fylt 23 enda jeg. ser frem til det, skadefritt osv, så bør vel gå ned enda mer om det i det heletatt går.. Må ned og vise bilen til "kyndig" hos If for å forsikre over 10k i utstyr. fikk svar nå..Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.
Comment
-
Originally posted by Paulsberg View Postbilen min koster 15000kr i året. og det var 3000kr billigere enn alle andre jeg sjekket hos. hehe. så vil helst ikke flytte...
Får du ikke noe bedre tilbud så har man i alle fall prøvd.. hehe
Når det gjelder forskjell i forsikringspremier så har det jo så sykt mange faktorer... Er bare glad "jeg ikke eier min egen bil"...[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostDa er det bare å ringe rundt og høre med de andre.. Si du har følgende tilbud i dag, men er keen på bedre dekning på utstyr.. kjør litt på. De er tross alt bare selgere (med gode marginer - skulle en tro), og de er keen på å selge forsikringen sin veit du
Får du ikke noe bedre tilbud så har man i alle fall prøvd.. hehe
Når det gjelder forskjell i forsikringspremier så har det jo så sykt mange faktorer... Er bare glad "jeg ikke eier min egen bil"...
bilene mine har alltid stått på meg. syns det er best sånn jeg da. har hatt lappen i 9 måneder og har hatt 7 biler.. heheMusikk uten bass er som jenter uten Pupper.
Comment
Comment