Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan skal jeg få trekt plusskabelen fra batteriet inn i kupen på en 406? Jeg har lett over alt på torpedoveggen men jeg finner ingen ledig gjenomføring som jeg kan trekke kabelen gjennom, og jeg vil helst ikke borre nytt hull i torpedoveggen. Jeg vil forgude den personen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre eller forteller meg hvor jeg kan finne en ledig gjennomføring som er stor nok til 35 kvdrat kabel.

Originally posted by Trøndern View Post
    Hvordan skal jeg få trekt plusskabelen fra batteriet inn i kupen på en 406? Jeg har lett over alt på torpedoveggen men jeg finner ingen ledig gjenomføring som jeg kan trekke kabelen gjennom, og jeg vil helst ikke borre nytt hull i torpedoveggen. Jeg vil forgude den personen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre eller forteller meg hvor jeg kan finne en ledig gjennomføring som er stor nok til 35 kvdrat kabel.
    de bilene er vanskelige å trekke i har jeg hørt. kompisen min brukte en uke på å trekke alt ferdig. (han jobbet jo ved siden av å da)....
    gå på bilforumet.no å spør på Peugeot delen der. de vet alt sånn
    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

skal være en stor gummipropp som går inn til kupeen. følg kablene i motorrommet, så finner de den. tror den ligger bak ECUen.

Ta ut proppen, borr et hull som er litt mindre enn kabelen din, press den igjennom, og sett den på plass.

Stikk innom www.peugeot-sport-club.no hvis du har flere spm. Mange der som har bygd lyd i 406.

Comment

Nå er jeg glad. Jeg fant den eneste proppen i torpedoveggen som jeg kunne bruke, så nå er jeg en lykkelig mann. men syke sa___ så mange kabler, optisk, skjermkabel til prosessor, AI-net, strømkabel osv, men heldig vis bare strøm som skulle gjennom torpedoveggen. Jeg blir verken ferdig i morgen eller neste dag med dette. he he Så det er godt å ha ferie nå vil jeg si.
        PS. tusen takk for hjelpen
        Last edited by Trøndern; 11-07-2008, 22:24.

Comment

Working...
        X