Announcement

Collapse
No announcement yet.

anlegg i mondeon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anlegg i mondeon

kjøpte meg en gammel mondeo for ikke lenge siden (er ikke 18 enda, men har blitt brukt aktivt til øvelseskjøring).
    det jeg kunne tenke meg var litt bedre lyd i skrotkassa
    det sitter en pioneer DEH-30MP som virker ok bra etter det jeg har lest.
    ellers er det 2 front høytalere som virker gode nok som jeg vil la være samt 2 bakhøytalere som virker ganske dårlig...
    tenkte på kun å skippe bakhøytalerene og sette inn 2 høytalere i hatte hylla som jeg kunne bruke i steden, men har kanskje lyst på noe mer.
    tenkte ikke bruke mer enn 2000-4000 kr, skal prioritere vinter hjul først.

etter det jeg har søkt på så virker det kanskje som å kjøpe en pakkeløsning med 1 basskasse, 1 forsterker og 1 set 6x9 høtalere ville verdt det beste for meg.

ellers så vet jeg ikke om det er noe særlig å se etter brukt? vil ikke ha sprengte høytalere til blodpris inni bilen

(har ganske lite peiling og ikke drevet med sånt før :P ta hensyn ved bruk av vanskelige ord og forklaringer )

Det lureste du gjør er å stikke innom Kenneth og Anders på InstallBay på Hamar så får du all den hjelpen du trenger der.

Ellers så kan man fint lage en hyggelig pakke med f.eks:

Fusion EN-AM6001 monoblokk Monoblokk i Encounter-serien, 1 x 247 watt RMS @ 2 Ohm veil kr 1699,- Tilbud 800,-
    http://www.engenaudio.com/Produkter/.../EN-AM6001.jpg

Fusion EN-SW12ED 12" Subwoofer i Encounter-serien med 2 x 4 ohm spoler, 200 watt RMS Veil kr 999,- Tilbud 700,- KUN 3 STK IGJEN

Basskasse: http://www.engenaudio.com/Produkter/Install/1215P.jpg kr 799,-

Da har du brukt 2300,- så kan du velge frontsett utifra hvordan du skal montere det og om det skal bygges noe om for å få inn ett frontsett. I bilen din sitter det vel noen sære 6x8" eller noe slikt foran. Det finnes adaptere til 6x9".
    Mvh
    Lars Engen

Comment

Working...
    X