Har også kommet fram til en mulig situasjon mens jeg kjeda meg på jobb idag, som jeg faktisk trur kan være meget sannsynelig
Ser at den forrige spilleren OGSÅ var en Pioneer, og disse spillerene kan ved dårlig jording eller dårlig kabling til spiller, få brent jordingsbanene. Dette har faktisk skjedd hos en kamerat ved kjøp av ny spiller, skjedde etter de 5 første sekundene , så var det støy i anlegget.. Kan ha skjedd på den nye spilleren også dessverre.. Hvertfall en mulig teori fra min side ..
Så gå over jordingspunktet bak i bilen (med mindre du kjører jord direkte tilbake til batteri da ) , samt sjekk ledninger til spilleren.. Og det går også ann å gjøre en "kjapp" løsning på å bli kvitt støy ved brente jordingsbaner, man jorder RCA ledningene i spillerens chassi, da forsvinner støy som er forårsaket av brente jordbaner som regel...
Det er ikke noe i veien for det nei, blir muligens litt svakt signal men pleier å gå, hvertfall gjort det her i et par tilfeller Måtte gjøre det som nødløsning en gang på langtur husker jeg, når det blei akutt brente jordbaner på en gammel Pioneer 6800MP..
Comment