Det letteste hadde vært å snudd bilen på hodet og kilt den under hjulene. Da tenker jeg den hadde spillt bra igjen. hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Feilsøking.... Trenger råd
Collapse
X
-
Har nå prøvd å koble ipoden rett inn på forsterkern uten hell
Har også byttet ut kablene fra forsterkeren til bassern men det hjalp heller ikke no
Skal prøve litt mer imorgen.. Kan hende forsterkeren får riktig spenning men for lite strøm, pga dårlig fordeler blokk eller no...
Like før jeg hiver ut alt av bilen og legger opp alle kabler osv på nytt
Comment
-
Originally posted by MSpeed View PostMålte litt nå nettopp
Ohmet bassern litt
Når anlegget er av så er det 4ohm, men når jeg skrur på anlegget så er det 60-70ohm:S
men bassern prøvde vi i bilen til Lars og da spilte den.. så jeg skjønner ikke så veldig mye akkurat nå
Finn dere et multimeter som måler AC spenning og mål inn- og ut signal fra forsterkeren.
Burde være meget enkelt å finne ut hva som var problemet...
Kan jo ikke være noe annet enn forsterkeren egentlig når det ikke er subben og ikke kilden.
Comment
-
som jeg kan forstå må det være noe feil med strømmen til forsterkeren.
det kan ikke være subben da den er testet i en annen bil.
dere har koblet en mp3 spiller eller lignenede rett på forsterkeren.
dere har prøvd en annen forsterker
så da må det jo være noe med strømmen til forsterkerenVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Postsom jeg kan forstå må det være noe feil med strømmen til forsterkeren.
det kan ikke være subben da den er testet i en annen bil.
dere har koblet en mp3 spiller eller lignenede rett på forsterkeren.
dere har prøvd en annen forsterker
så da må det jo være noe med strømmen til forsterkeren
Hvis det ikke er forsterkeren må det være signalet inn til forsterkeren, men det har de jo egentlig utelukket.
Har vært borti at den ytre delen av phonopluggen (negativ) har vært i kontakt med chassi på forsterkeren. Det førte til mye støy og ganske så lite lyd...
Comment
Comment