Announcement

Collapse
No announcement yet.

Varmt element...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://www.scribd.com/doc/3275681/Ke...Manual-English

Den trekker i snitt 20-40Amp med peak opp til 120A. Om du har et dårlig batteri som ikke klarer jobben så vil du også få likestrøm.
    MSN: smack_me@hotmail.com
    IRC: #bimmers.no @ quakenet

Comment

Jeg har et nesten nytt biltema batteri.....kanskje det som ikke klarer å levere strøm raskt nokk?

Comment

Vanskelig å si egentlig. Men det er jo noe som er meget galt når du har blåst to elementer så fort. Noe jeg aldri har klart i de 10 årene jeg har hatt lappen.
        MSN: smack_me@hotmail.com
        IRC: #bimmers.no @ quakenet

Comment

Se punkt 3 i første posten.
          http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=3036

Du tilfører elementet for mye effekt, enkelt og greit.
          HX-300 tåler ikke spesiellt mye effekt, den spiller bra høyt med normale forsterkere.

Mvh
          Dag Johansen
          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Ok, da er forsterkeren min enkelt og greit for kraftig for et HX-300 element?
            Men da er spørsmålet å finne et element som passer til denne forsterkeren....jeg har et RF hx2 power element for hånd......det er jo 2000w rms med en sensitivitet på 85db......

Comment

Originally posted by Torris View Post
              Ok, da er forsterkeren min enkelt og greit for kraftig for et HX-300 element?
              Men da er spørsmålet å finne et element som passer til denne forsterkeren....jeg har et RF hx2 power element for hånd......det er jo 2000w rms med en sensitivitet på 85db......
              Det er ikke sikkert det vil spille særlig høyere og jeg ser ikke logikken i å utnytte det du har til maks.
              Spiller det ikke høyt nok burde du kanskje revurdere hele oppsettet.
              Hva slags kasse bruker du?

Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Jeg bruker en 80L portet kasse...

Comment

Working...
                X