Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boschmann Z3-12pro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Boschmann Z3-12pro

    HAR netopp innstalert 2 slike i bilen.Bygde kasse på mål,veldig spennende

    Og etter å ha spilt ett par timer på disse så har jeg bare 1 ting å si:
    LØP Å KJØP
    SÅ BRA OG MYE BASS OG SÅ KONTROLERT DYPT Å SKJAPT STRAMT OSV HAR JEG SJELDENT HØRT.

    Jeg sier ikke at disse er bedre enn andre woofere som koster 2000+ men når man betaler mellom 300 og 550 kr for disse på www.netthandelen.no så fins det ikkeno tilsvarende i den prisklassen

    disse har en egenvekt på 13 kg med dritkraftig magnet å lang slaglengde og ett utseende som er så tøft at det burde bli plassert i en gjenomsiktig kasse.
    Regner også med at de vil låte betraktlig bedre etter innspilling.
    Eneste negative jeg har merket er at dem i følge bruksanvisning krever ca 50 liter får å spille optimalt.
    På den andre siden så opplyser dem alle data for de som har lyst til å regne på det selv.
    Det er forslag til både lukket og 2 forkjellige portete kasser + at de beskriver hva som er den lydmessige gevinsten ved de forkjellige løsningene.

    Er også forklart hvordan du setter dem opp i "free air" fordlene og ulempene ved dette.

    Dette er ett element med 2 4ohm spoler og det er forklart/tegnet de forkjellige kopplingsmetodene her med opptil 3 elementer.og forklarer hvorfor og hva som er best

    virkelig å anbefale for oss med tynne lommebøker og store behov

    andre som har erfaringer med disse??

    jeg kjører forsterkere fra samme merke på disse.

  • #2
    ..

    har en kamerat som har to av disse subbene på en kenwood forsterker, og detta spillte 142,3db og det var i en vektra serdan. jeg syntes det spillte veldig rent, så det er jo greie elementer til en så billig penge
    bilstereo pensjonist!

    golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

    Comment


    • #3
      ... Uansett lættis hvordan de piffer opp produktet med fete biler..
      http://www.netthandelen.no/visAuksjo...73695&StuntID=

      Hehe.. Litt morsomt, men det er klart.. Boschmann er vel ikke akkurat de eneste som gjør det da..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        ikke mange som viser goodisen i en sliten vectra nei

        og damer selger

        Comment


        • #5
          Lolz.. Ja det er jo lov. Det er andre veien som er blitt forbudt, veit du
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Alltid moro med billigelementer som spiller bra Hadde du hatt ork til å legge ut parameterverdiene som fulgte med?

            EDIT: Denne skullle vel ligget i "tester og anbefalinger"?
            Last edited by epifant; 19-07-2008, 21:08.

            Comment


            • #7
              hehe,jeg syntes ikke det var dyptgående nok til å havne på test/anbefalninger

              men alle parametrene ble lagt ut på know hows under tips og triks for basskasse bygging

              Comment

              Working...
              X