For en nærmere ett par uker siden satt jeg inn penger for noe jeg forhåndsbetalte. Dagene gikk og ingen ting dukka opp. Jeg ringte han for å spørre hvor varene mine ble av, og han sa han skulle sende de med en gang. Dette var så lite at det kunne sendes i en konvolutt. Ting kommer fram på 1 dag fra østfold til oppland. Det er nå en uke siden han sa han skulle sende de, og ingenting har skjedd. Jeg har prøvd å ringe han ca 10 ganger hver dag på telefonnummeret som er oppgitt på sida, men ingen tar den. Jeg har prøvd nummeret som er opplyst i brønnøysund registret, men den telefonen er alltid slått av. Jeg har sendt mail å sagt jeg vil ha penga tilbake, fordi jeg ikke gidder å vente, og ingen svarer. Synes dette er så rart siden det tok under 1 time før jeg fikk svar før penga var overført.
Nå vil jeg ikke ha de varene uansett, for jeg har kjøpt i butikken, og vil bare ha penga, men det skjer visst ikke.
Noen som vet hvordan jeg får tak i denne fyren? han har ingen telfonnummer registrert på seg selv på telefonkatalogen.no
Hvorfor jeg "slenger dritt" ? tja... Når man behandler kunder slik fortjener man det i mine øyne, pluss at jeg ser ingen grunn til å ikke advare andre mot å gjøre like dumme ting
Nå vil jeg ikke ha de varene uansett, for jeg har kjøpt i butikken, og vil bare ha penga, men det skjer visst ikke.
Noen som vet hvordan jeg får tak i denne fyren? han har ingen telfonnummer registrert på seg selv på telefonkatalogen.no
Hvorfor jeg "slenger dritt" ? tja... Når man behandler kunder slik fortjener man det i mine øyne, pluss at jeg ser ingen grunn til å ikke advare andre mot å gjøre like dumme ting
Comment