for tynne kabler i mellom....?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ohm og forsterker
Collapse
X
-
Dynamo - Batteri - Forsterker Og Jord fra batteri til karosseri og fra forsterker til karosseri.Thor-Brede Kvalvåg
Mercedes-Benz W124 300CE Bilstereoprosjekt!
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
Hvor tykke er de da?Thor-Brede Kvalvåg
Pioneer DEH-P88RSII - 2stk. Audison SRx3 - Hertz HSK130 - 2stk. ES250 - Odyssey PC1500
Comment
-
25mm2 er sikkert for lite så 0g(50mm2) er bra. Det er absolutt en fordel å oppgradere kablinga i motorrommet og alt anna som har med strøm til forsterker å gjøre til 50mm2 med det samme.Thor-Brede Kvalvåg
Comment
-
Originally posted by KickerPower View Postda kjøper jeg en zx 1000 til! men hvor stor dynamo trenger jeg da? blir vel 4KW til sammen dette....å hvor tykke kabler?kondensator? har et stinger pc1500 batteri, er det bra nokk?noe annet jeg må tenke på?
Comment
-
vel, står jo 1000W RMS i manualen min, 2000 peak power, altså 2000W max per forsterker......Last edited by KickerPower; 30-07-2008, 12:37.sigpicHonda - The power of dreams!
Kicker - Livin Loud
Comment
-
Originally posted by KickerPower View Posthver av de elementene gir 750 w rms å har en peak på 1500W, så da er disse forsterkerene perfekt!
Og gjør deg selv en fortjeneste og glem ordet peak med det samme. Er ikke noe vits å bruke verdigfull hjernekapasitet på å holde slikt inni minnet..Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by KickerPower View Postjaja, pirk pirk, skal HA 750W da å har peak på 1500.... hvorfor skulle ikke det være vits i?Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment