Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan er dette frontsettet??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by InstallBay View Post
    Nå skal ikke jeg uttale meg om hvilket av disse som er best, da jeg ikke har hørt alle kandidatene. Men jeg tillater meg å kommentere denne relativt idiotiske sammenligningen.

Å dra frem spesielle særegenheter ved MTX settet for å få de andre til å virke dårlig blir for dumt. Det blir som om vi skulle satt opp Hertz's V-cone som et sammenligningspunkt og fått det til å virke negativt ovenfor de vi sammenligner med, siden de kun har valig membran.

Her burde de heller sammenligne parametere, effekttålighet, VC osv.

Just my 2c

Alt jeg vet er at jeg hørte på KP serien,de gule til Focal.De jeg hørte på kostet 4695 kr...Mtx jeg kjøpte var bedre etter min mening.
    Men slik dere snakker er det jo klin umulig at MTX`n kan være bedre enn Focal overhodet..
    Likte det en skrev her.Musikk er,og takk for det,personlig..
    Men selv tror jeg det beste av Focal er det råeste,men det er på en helt annen skala enn hva jeg har hørt på og nevnt i denne tråden

Comment

Vi snakker om 130KP 5.25"
      Det er IKKE meningen å ta fra deg gleden ved kjøp av nytt frontsett.Ingenting er så artig å få montert inn nytt.Husk å dempe dørene +montere disse godt,så tror jeg det vil bli så bra att.Lykke til
      Per
      Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
      Audison Music Expression
      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
      http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

Nå skal ikke jeg uttale meg om hvilket av disse som er best, da jeg ikke har hørt alle kandidatene. Men jeg tillater meg å kommentere denne relativt idiotiske sammenligningen.

Å dra frem spesielle særegenheter ved MTX settet for å få de andre til å virke dårlig blir for dumt. Det blir som om vi skulle satt opp Hertz's V-cone som et sammenligningspunkt og fått det til å virke negativt ovenfor de vi sammenligner med, siden de kun har valig membran.

Her burde de heller sammenligne parametere, effekttålighet, VC osv.

Just my 2c
        Og har noen her dratt fram særegenheter med Mtx for å få Focal til å virke dårlig?
        Alt jeg sa var at de MTX jeg kjøpte var bedre enn de Focal jeg hørte på til 4600kr

Comment

Originally posted by Bjerka View Post
          Og har noen her dratt fram særegenheter med Mtx for å få Focal til å virke dårlig?
          Alt jeg sa var at de MTX jeg kjøpte var bedre enn de Focal jeg hørte på til 4600kr
          Da tror jeg sannelig du må ta på deg lesebrillene gitt.... Jeg kommenterte sammenligningen på den siden det ble linket til og IKKE noe noen hadde kommentert her.

Er du fornøyd med kjøpet så skjønner jeg ikke vitsen med å lage en tråd for å spørre om andres mening.... Ei heller at du lager en tråd for å spørre folk ETTER du har kjøpt utstyret.

Settet du kjøpte er sikkert bra det, tviler overhode ikke på det

again...my 2c
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Da tror jeg sannelig du må ta på deg lesebrillene gitt.... Jeg kommenterte sammenligningen på den siden det ble linket til og IKKE noe noen hadde kommentert her.

Er du fornøyd med kjøpet så skjønner jeg ikke vitsen med å lage en tråd for å spørre om andres mening.... Ei heller at du lager en tråd for å spørre folk ETTER du har kjøpt utstyret.

Settet du kjøpte er sikkert bra det, tviler overhode ikke på det

again...my 2c

Ok,er det linken du sikter til er det jo greit..Ja vi snakker om om KP130...Det er også de jeg hørte på.De var,ETTER min mening dårligere enn de jeg kjøpte.
            Men forumet her inne er jo blinde på Focal.Focal for alle penga lissom.
            Men rart ingen her kan si noe om settet jeg har kjøpt..Selvom jeg er fornøyd MÅ det vel for fader være mulig å høre hva andre mener for det..
            Er det så ille unormalt det eller

Comment

er vel mere det at folk her ikke har testa MTX fordi det ikke akkurat er det firma som produserer ting "vi" på dette forumet nødvendigvis vil ha..

om de tåler juling osv driter vi jo lang marsj i da mellomtone/diskant sjelden suger unna større mengder med watt..

det pål mener her er at denne tråden er ekstremt unødvendig da du allerede har kjøpt settet
              www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                er vel mere det at folk her ikke har testa MTX fordi det ikke akkurat er det firma som produserer ting "vi" på dette forumet nødvendigvis vil ha..

om de tåler juling osv driter vi jo lang marsj i da mellomtone/diskant sjelden suger unna større mengder med watt..

det pål mener her er at denne tråden er ekstremt unødvendig da du allerede har kjøpt settet

Ekstremt unødvendig og høre hva folk mener om det og evt erfaringer med dette kittet?Er det unødvendig selv etter at jeg har kjøpt det??
                Hvorfor??

Comment

unødvendig for deg.. hva folk her mener om høytalerne du HAR kjøpt er jo uvesentlig.. du har jo allerede kjøpt de

dessuten klager du alltid på at "folk her inne alltid liker focal" så hvorfor gidde å spørre?
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Ok,er det linken du sikter til er det jo greit..Ja vi snakker om om KP130...Det er også de jeg hørte på.De var,ETTER min mening dårligere enn de jeg kjøpte.
                    Men forumet her inne er jo blinde på Focal.Focal for alle penga lissom.
                    Men rart ingen her kan si noe om settet jeg har kjøpt..Selvom jeg er fornøyd MÅ det vel for fader være mulig å høre hva andre mener for det..
                    Er det så ille unormalt det eller
                    Det er vel Hertz som er forumfitta her inne

Settet er sikkert bra det Det var bare den sammenligningen ...

Comment

unødvendig for deg.. hva folk her mener om høytalerne du HAR kjøpt er jo uvesentlig.. du har jo allerede kjøpt de

dessuten klager du alltid på at "folk her inne alltid liker focal" så hvorfor gidde å spørre?
                      Vel, enten man vil eller ei setter det unektelig fokus på at det er ganske mye "merkehoreri" ute å går. For all del, jeg er sikkert like ille som mange andre, men det er uansett en uting. MTX-sammenlikningen var useriøst vrøvl, men jeg utelukker uansett ikke at settet det er snakk om kan låte bra. Hadde det ikke bare vært positivt om MTX også kunne lage "SQ-greier"?

Comment

Neida bjerka.ingen som er Focal avhengig på dette forumet her.monter mtx settet ditt skikkelig og jeg tror du blir fornøyd.men det er lov å mene att det settet var litt overpriset til å være ett 5.25" sett.
                        Per
                        Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                        Audison Music Expression
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                        http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

Comment

slik du

men for faen..jeg spør folk etter deres meninger og erfaringer om settet for å høre hva de mener om dette.slik du snakker så må man kjøpe ting utifra hva folk her inne sier og mener.jeg kjøper jo fordi jeg ville ha de.og vil gjerne vite hva folk mener om de etterpå,uten at det skal ha noe på hva jeg mener om de.men er jo kjekt å vite hvor gode de er..

Virker som om det kun er lov å spørre etter folks mening,KUN føre man skal kjøpe seg noe

Comment

Originally posted by Mr Golf 4 View Post
                            Neida bjerka.ingen som er Focal avhengig på dette forumet her.monter mtx settet ditt skikkelig og jeg tror du blir fornøyd.men det er lov å mene att det settet var litt overpriset til å være ett 5.25" sett.
                            Per
                            Klart er det lov å ha egne meninger.Jeg startet denne tråden for å høre hva andre mener om dette settet og om evt erfaringer med det.
                            Focal er nok råere enn Mtx stort sett,men ikke de jeg hørte på.Der var de jeg kjøpte bedre.Og jeg fikk jo en grei pris.Focalen kostet 4600,mtx 5200

Comment

Klart er det lov å ha egne meninger.Jeg startet denne tråden for å høre hva andre mener om dette settet og om evt erfaringer med det.
                              Focal er nok råere enn Mtx stort sett,men ikke de jeg hørte på.Der var de jeg kjøpte bedre.Og jeg fikk jo en grei pris.Focalen kostet 4600,mtx 5200
                              Ja da er vel alle fornøyde da? Du har fått deg et sett du er fornøyd med. Og det er det som er viktigst.. Men som før her er skrevet, monteringen er viktig, for at alt skal låte bra.
                              Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                              Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                              post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Nå er jeg veeeeeldig inhabil i dette spørsmålet, og derfor holder jeg meg unna å kommentere direkte rundt dette produktet, men jeg kan fortelle at MTX foretar en grundigere produktuvikling og ikke minst QC enn majoriteten av produsenter på markedet. Det var kanskje noe av det om overrasket meg mest, da jeg begynte å jobbe med MTX.

Mitek eier alle fabrikker selv, og har 4 fabrikker i USA, og 2 stk i Kina. På fabrikken i Kina jobber hele 25 personer på QC. All utviklig skjer i USA i samarbeid med Europa på de produktene som er utviklet for oss på denne siden av dammen.

Det stilles ganske strenge kriterier til et produkt før det får bære MTX navnet, og blir tilgjengelig for salg.

Mitek er ett av de få USA baserte firma som ikke har gått under for så å bli kjøpt opp, selskapet eies fortsatt av mannen som startet det, nemlig Lloyd Ivey.
                                Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Working...
                                X