Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger før, men jeg prøver allikevel!
Hadde tenkt å gå til innkjøp av kasse nå, å fant en som passer perfekt inn i min bil(volvo 740 sedan)
Problemet er da om den passer sammen med mine bassere?
-boxter pro eliminator. qts:0,36, vas:55,48, fs:31,14
Har lekt meg litt med bassbox pro og hvis jeg har fostått det rett så bør jeg ha 111l volum i kassa (portet).
Problemet er da at den kassa jeg har sett på kun er på ca 75-80 liter
De basserne jeg har blir nok byttet ut etterhvert, men ettersom bilen er noget vanskelig å bygge kasse i vil jeg tro det lønner seg å kjøpe bassere som passer til kassa istedet for kasse som passer til basserne
Og bare for å nevne det, jeg er ikke ute etter mest mulig DB, jeg er bare ute etter noe med grei lyd som ikke tar opp hele bagasjerommet
Det egentlige spørsmålet mitt blir da hva som skjer med lyden hvis jeg har for liten/stor porta kasse?
Hvis ønskelig kan jeg se om jeg får lagt ut bassbox pro fila ett sted
Er takknemlig for alle svar
- Daruu
Hadde tenkt å gå til innkjøp av kasse nå, å fant en som passer perfekt inn i min bil(volvo 740 sedan)
Problemet er da om den passer sammen med mine bassere?
-boxter pro eliminator. qts:0,36, vas:55,48, fs:31,14
Har lekt meg litt med bassbox pro og hvis jeg har fostått det rett så bør jeg ha 111l volum i kassa (portet).
Problemet er da at den kassa jeg har sett på kun er på ca 75-80 liter
De basserne jeg har blir nok byttet ut etterhvert, men ettersom bilen er noget vanskelig å bygge kasse i vil jeg tro det lønner seg å kjøpe bassere som passer til kassa istedet for kasse som passer til basserne
Og bare for å nevne det, jeg er ikke ute etter mest mulig DB, jeg er bare ute etter noe med grei lyd som ikke tar opp hele bagasjerommet
Det egentlige spørsmålet mitt blir da hva som skjer med lyden hvis jeg har for liten/stor porta kasse?
Hvis ønskelig kan jeg se om jeg får lagt ut bassbox pro fila ett sted
Er takknemlig for alle svar
- Daruu
Comment