Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Stasjonsvognproblemer***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ***Stasjonsvognproblemer***

Trenger noen tips ang. plassering av elemeter i en Mercedes w124 stv. [COLOR="Red"][SIZE="4"]Bruke 6x9?? andre alternativer? Vinkling av elementer? Hvilken retn. skal de ha? Hvor mange? Forskjellige størrelser på sub, eller kunn en størrelse??

Alle tips er velkommen....

På forhhånd takk!!!

skjønte ikke helt hva du ville frem til, men regner med du ønsker anberfalinger hva du kan bruke i din Mercedes?

Er det ikke 3,5 eller 4" på dashen tro? I tilfelle kunne du brukt et 3 veis komposett, f.eks dette:
    http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=752

med dette vil du få mye og pen lyd. vinkling osv er best å prøve seg frem med..

Bass, og størrelse går mer etter hvor mye penger du vil legge i, hva du forventer osv. Hatt en enkel 10" i samme bil og det spilte knall bra (jl audio, billigmodell med 150w rms jl forsterker)

Comment

Jeg holder på med samme bilen, der holder jeg på med å få tilpasset 5.25" i dashen.....er egentlig ikke plass, men det SKAL gå
      Det jeg har nå er 6*9 som er i basskassen.....rart at en så stor bil egentlig er så liten å ikke plass til noen høytalere......

Comment

Det sitter 120mm elementer i dashordet på 124.
        Det går å få klemt ned 5,25" i det hullet, men man må klippe av ett eller to av festeørene på elementet.
        Lars Ove på Installbay Tønsberg monterte et sett med Hertz ESK 130 i dieselbørsa si, og det låt utrolig morsomt.
        En annen morsom ting med 124'en er at det er et stort tomrom under den plata der passasjeren har føttene sine i fotbrønnen.

Mvh
        Dag Johansen
        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Working...
        X